Compania de televiziune digitală prin satelit, Focus Sat, are, în acest moment, peste 100.000 de clienţi plătitori. În aprilie 2006, când UPC România a preluat integral Focus Sat, compania avea 10.000 de clienţi.
"Am avut o creştere constantă, datorită ofertelor speciale pe care le-am lansat periodic şi, mai ales, datorită sistemului de plată flexibil, unic pe piaţa din România", a declarat Mihai Sugureanu, Manager de Vânzări la Focus Sat România.
Focus Sat este singurul operator de televiziune digitală prin satelit din România care are un sistem de plată cu cartele preplătite. Astfel, clientul plăteşte ce valoare doreşte, în funcţie de perioada aleasă, unde doreşte - în magazinele din întreaga ţară sau online, şi când doreşte, pentru a-şi prelungi perioada de vizionare cu un anumit interval de timp.
În luna septembrie, Focus Sat a lansat cartela preplătită Focus Sat Total, prin care clienţii pot urmări toate pachetele de programe din grilă cu doar 40 de lei pe lună (TVA inclus). Compania oferă şi cartele de reîncărcare pentru diverse perioade - o lună, 3 luni, 6 luni şi 12 luni - cu preţuri între 15 lei şi 180 lei. Cartelele preplătite sunt disponibile în toată ţara, în peste 500 de magazine (Altex/Media Galaxy, Domo, Flamingo, Flanco, Zass Electrocenter, Rombiz, Peruvision). Cartelele de reâncărcare pot fi cumpărate şi online, pe site-ul www.carteleprepaid.ro.
Despre Focus Sat. Focus Sat este primul furnizor de servicii de televiziune digitală prin satelit din România. În luna aprilie 2006, compania Focus Sat a fost achiziţionată integral de UPC România, liderul pieţei de comunicaţii prin cablu din ţară. UPC România face parte din grupul american Liberty Global International, care oferă servicii de televiziune prin cablu, televiziune digitală şi prin satelit, internet şi telefonie în peste 16 milioane de locuinţe din întreaga lume. Liberty Global International este cel mai mare investitor american în România, cu o investiţie de peste 600 milioane USD.