Compania STIHL Romania a implementat un sistem de comerţ online care le permite dealerilor să îşi integreze business-ul într-o platforma online de vânzări, conform comunicatului de presă remis către Redacţie.
Ioan Mezei, director general STIHL România, a declarat: "până în prezent, la STIHL Online Platform (SOP) au aderat 30 de dealeri, care sunt repartizaţi uniform pe teritoriul ţării. Lucrăm la implementarea acestui sistem de peste doi ani şi ne bucurăm că partenerii noştri locali şi l-au asumat într-un număr atât de mare. Sistemul va permite fiecărui dealer local să îşi păstreze şi să îşi administreze clienţii locali, la fel ca până acum, doar că acum mai au încă un canal de comunicare şi vânzare deschis către ei".
Acesta a mai punctat că "ne aflăm într-o extindere continuă cu reţeaua de dealeri, fiind în permanenţă în căutare de parteneri noi, cu viziune de business şi înclinaţii tehnice. Dezvoltarea unui astfel de business local se poate face relativ uşor, dacă se respectă un set de reguli şi standarde. Aportul investiţional propriu minim este de minim 10.000 de euro, iar nivelul la care se poate ajunge cu business-ul este foarte ridicat. Spre exemplu, anul trecut am avut trei dealeri care au atins un nivel al vânzărilor de peste 1 milion de euro, fiecare. Iar anul acesta ne aşteptăm la încă 5-6 parteneri care să atingă aceeaşi performanţă".
Compania continuă investiţia în dezvoltarea centrului din Otopeni. "În Otopeni avansăm rapid cu lucrările la noul centru de depozitare şi logistică, care practic triplează ce avem în prezent. Noul spaţiu va compensa capacitatea de stocare de care aveam nevoie deja de trei ani. Cu această investiţie care se ridică la aproximativ 6 milioane de euro, din fondurile locale ale STIHL România, vom demara noi porcese de organizare şi vom creşte productivitatea, devenind mult mai eficienţi în logistică şi gestionarea în toate procesele companiei", precizează Ioan Mezei.
Din punct de vedere al business-ului, STIHL Romania a atins în primele patru luni nivelul de anul trecut. La nivel mondial compania a anuntat recent rezultatele financiare, care arată o creştere spectaculoasă de 9.7 procente, cifra de afaceri atigând 3,8 miliarde de euro. Pe lângă segmentul produselor cu motoare cu ardere, compania precizează că această creştere s-a datorat şi utilajelor cu acumulator, introduse pe piaţă în ultimii ani, dar şi digitalizării produselor, prin implementarea de soluţii inteligente.
Compania STIHL a anunţat recent că în acest an va mai avea loc o schimbare majoră la nivelul produselor. Gama VIKING destinată amenajării grădinilor şi peisagisticii va suporta un rebranding la nivel mondial, toate produsele fiind transferate către brandul STIHL.