Vola.ro, cea mai mare agenţie de turism online din România, împreună cu FRU.pl care operează pe piaţa din Polonia, a primit o investiţie de 5 milioane euro, menită să contribuie la dezvoltarea tehnologică şi expansiunea internaţională a firmei.
Tranzacţia a fost încheiată luna aceasta între Interactive Travel Holdings (ITH) - acţionarul majoritar al Vola.ro şi FRU.Pl, afacerea similară de pe piaţa din Polonia - şi investitorul 3TS Capital Partners.
"Suntem încântaţi să trecem la o nouă etapă de dezvoltare a Vola.ro prin atragerea unui investitor de calibrul 3TS. Intenţionam să folosim investiţia pentru a continua dezvoltarea platformei tehnologice, pentru a ne consolida poziţia pe piaţă prin accelerarea investiţiilor în marketing şi pentru a analiza oportunităţi pe alte pieţe", a declarat Daniel Truică, Managing Partner şi fondator Vola.ro.
Vola.ro este prezentă de 8 ani pe piaţa din România. Fondată în 2007 de Daniel Truică împreună cu doi parteneri polonezi, şi-a consolidat rapid poziţia în rândul agenţiilor online din regiune. Dacă la lansare s-a focusat doar pe vânzarea biletelor de avion, portalul Vola.ro şi-a diversifivat de la an la an oferta, adăugând toate serviciile conexe călătoriilor: hoteluri, asigurări medicale, închirieri maşini, servicii corporate şi nu în ultimul rând pachete (zbor + hotel) de tip city break şi vacanţă, unice pe piaţa din România, pentru care Vola.ro garantează cel mai mic preţ.
"Intenţionăm să continuăm dezvoltarea şi promovarea produsului nostru de city break-uri, unde vedem un mare potenţial de creştere. Tehnologia pe care se bazează city break-urile (pachete dinamice formate din bilet de avion, hotel şi asigurare medicală) este unică pe piaţă. Este deja produsul nostru cu cea mai mare creştere procentuală, însă vrem să-l transformăm într-o linie de business la fel de mare ca biletele de avion." , a mai declarat Daniel Truică.
Vola.ro a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 122,3 milioane de lei.