Compania de salubritate Supercom, cu capital integral românesc, a deschis 11 puncte noi de lucru în Cluj. Aproape 300 de utilaje noi intră în flotă. Sistemul integrat de management al deşeurilor, gestionat de compania românească a creat deja peste 900 de locuri noi de muncă la nivelul judeţului. Investiţiile noi, la zi, totalizează 42 de milioane de euro.
Serviciile integrate de salubritate prestate de compania Supercom deservesc aproximativ 800.000 de locuitori la nivelul judeţului Cluj. Dacă în 2021 compania avea în portofoliu salubritatea stradală şi deszăpezirea sectorului 1 din municipiul Cluj Napoca, astăzi, 81 de UAT-uri la nivelul întregului judeţ sunt gestionate la nivelul de management integrat al deşeurilor de către Supercom.
"Într-o perioadă în care crizele suprapuse au pus o enormă presiune pe investitori, Supercom a găsit resursele pentru a aduce sistemul integrat de management al deşeurilor din judeţul Cluj la standarde de calitate internaţionale", a declarat Ilie Ciuclea, preşedintele Supercom.
În 2022, Supercom a preluat serviciul public de operare a Centrului de Management Integrat a Deşeurilor din Cluj.
"La începutul acestui an am făcut un bilanţ investiţional, la nivelul judeţului Cluj. Rezultatele sunt foarte bune: am investit 42 de milioane de euro pentru a crea un sistem cu adevărat integrat de management al deşeurilor. Am creat peste 900 de noi locuri de muncă, am echipat flota cu aproape 300 de utilaje noi şi am deschis 11 puncte noi de lucru. Cred că vorbim despre una dintre cele mai mari investiţii strategice în gestionarea deşeurilor pe care am făcut-o în ultimul timp", a mai spus preşedintele Supercom.
Compania Supercom a preluat, incremental, activităţile de management al deşeurilor în judeţul Cluj, în sistem integrat. Acestea constau în colectare şi transport deşeuri, salubritate stradală, dar şi activităţi de deszăpezire. În acest moment, 81 de UAT-uri din Cluj, care totalizează aproximativ 800.000 de locuitori, sunt gestionate la nivel de salubritate de către compania Supercom.