Retargeting.ro, soluţia românească de personalizare a comunicării cu vizitatorii afacerilor de e-commerce, a înregistrat ieri, în prima zi a WebIT Congress, 500 pre-signup-uri cu companii şi proiecte din toata Europa.
Prezent la WebIT Congress 2014 Istanbul în calitate de proiect semi-finalist, Retargeting.ro a atras atenţia a 9 din 10 persoane cărora a fost prezentat de către cei doi acţionari, Mugur Frunzetti şi Rareş Bănescu.
"Trebuie să recunosc că mă aşteptam ca Retargeting.ro să atragă atenţia şi să fie unul dintre proiectele care atrag vizitatorii, însă feedback-ul este mai bun şi interesul mai mare decât speram. Dintre cei cărora le-am prezentat soluţia, 90% şi-au manifestat deja interesul de a colabora şi a implementa Retargeting şi au realizat pre-signup", spune Mugur Frunzetti, acţionar Retargeting.ro.
Pentru 2 octombrie, cea de-a doua zi a congresului WebIT, acţionarii Retargeting.ro estimează un număr cel puţin egal de pre-signup-uri şi semnarea sau avansarea discuţiilor cu cel puţin 10 clienţi.
"WebIT este prima expunere a Retargeting.ro în cadrul unei conferinţe de online de asemenea amploare, iar faptul că ne-au votat peste 1500 persoane ca să putem fi prezenţi şi să prezentăm Retargeting în faţa unui public internaţional ne bucură foarte mult. Dar dincolo de asta, reacţia acestui public ne încurajeaza foarte mult, pentru că ne validează o dată în plus faptul că avem o soluţie inteligentă, eficientă şi utilă, aşa cum am intenţionat" -spune Rareş Bănescu, fondator Retargeting.ro.
Retargeting.ro este un start up românesc care propune magazinelor online o aplicaţie pentru optimizarea conversiei vânzărilor online prin personalizarea integrată a mesajelor transmise de site către vizitatori.
Retargeting.ro este înfiinţat de Rareş Bănescu, expert în dezvoltare de produse online cu experienţă de peste 7 ani. Din 2014, în acţionariatul Retargeting.ro a intrat antreprenorul Mugur Frunzetti.