TikTok dezvăluie puterea comunităţii din România, cu 7.4 milioane de români care folosesc platforma în fiecare lună, se arată într-un comunicat al TikTok, remis redacţiei. Fie că aleg să urmărească clipuri sau să le distribuie pe ale lor, să facă duete, LIVE-uri sau să experimenteze efectele şi filtrele speciale, o mulţime de români vin pe TikTok în fiecare lună, potrivit sursei menţionate. Românii folosesc platforma pentru a descoperi lucruri noi, a împărtăşi idei, a sărbători împreună şi a oferi lumii o perspectivă asupra vieţii lor, în timp ce inspiră creativitate şi aduc bucurie, transmite sursa precizată.
Acest lucru demonstrează puterea creativităţii românilor şi cum a oferit TikTok o pânză pe care aceştia pot să creeze, o fereastră prin care pot vedea lumea şi o punte către noi culturi, generaţii şi idei, se mai arată în comunicat.
Cele mai populare videouri şi trenduri pe TikTok dezvăluie pasiunile românilor şi arată aspecte ale culturii locale susţinute de imaginaţia şi creativitatea creatorilor români, relatează sursa indicată. De la muzică, sport, lifestyle şi până la studiul pentru examenele naţionale, TikTok este un spaţiu pentru pasiuni şi interese comune, menţionează compania.
TikTok îi ajută pe români să redescopere dragostea lor pentru cultură, precizează sursa citată. TikTok a susţinut festivalurile de cultură din România cum ar fi TIFF, FITS şi RCW în trecut şi a încurajat comunitatea locală să aprecieze şi să interacţioneze cu actele de cultură, potrivit companiei. Anul trecut, TikTok a colaborat cu Festivalul Internaţional de Film Transilvania pentru cea de-a XXI-a ediţie, ca parte a #CultureTok, transmite sursa menţionată. Parteneriatul cu cel mai mare festival de film din România a inclus evenimente, workshop-uri, LIVE-uri, dar şi hashtag challenge-ul local #PovestitoruldeFilm care a adunat peste 385 de mii de postări, se mai arată în comunicat.
TikTok a devenit locul în care muzica este descoperită şi redescoperită, transmite sursa indicată. De la noile talente care îşi publică cele mai recente cântece, la melodiile consacrate care sunt redescoperite de generaţii noi, remixurile, mashup-urile şi colaborările muzicale prosperă pe platformă, arată datele comunicatului. Muzica începe pe TikTok şi este folosită în milioane de creaţii video, propulsând melodiile în fruntea topurilor şi consolidând carierele artiştilor de toate genurile, menţionează compania.