Sezonul de promoţii de Black Friday începe la Flanco de mâine şi se va derula în perioada 23 octombrie - 30 noiembrie. Retailerul va oferi reduceri de până la 80% la peste 1 milion de produse, în cele 157 de magazine din 117 oraşe din România, precum şi online, anunţă comunicatul companiei remis redacţiei noastre.
Dragoş Sîrbu, CEO Flanco Retail, a spus: "Ediţia a 10-a de Black Friday este una cu totul diferită, nu numai pentru condiţiile de piaţă cu totul neobişnuite, dar şi pentru faptul că este o ediţie aniversară. Anul acesta a schimbat mult comportamentul de cumpărare al consumatorilor şi ne-a încurajat să venim cu idei şi servicii noi, mai ales pe partea de logistică şi livrare, în aşa fel încât să ne asigurăm că produsele cumpărate ajung la clienţi repede şi în condiţii de siguranţă. Din martie până acum, şi partenerii noştri de livrare au avut timp să-şi redimensioneze echipele şi să-şi ajusteze soluţiile tehnice şi logistice. Dar pentru că Black Friday se adaugă peste un business de livrare şi aşa foarte intens, şi pentru că situaţia din ţară se schimbă de la o săptămână la alta, am decis ca anul acesta să avem mai mult de o lună de Black Friday - pentru a da timp clienţilor să îşi achiziţioneze orice produs, fără a fi nevoie să se grăbească în magazine sau pe site şi fără a pune presiune pe livratori, într-o singură zi de reduceri."
Pentru ediţia Black Friday din acest an, Flanco va avea oferte deosebite în special la produsele care şi-au demonstrat utilitatea în ultimele luni: astfel, aspiratoarele robot, best-sellerele anului 2020, vor avea reduceri de până la 50%, la fel şi televizoarele. Smartphone-urile vor avea reduceri de până la 40%, atuomatele de cafea - 60%, purificatoarele de aer - 45% şi uscătoarele de rufe - 50%.
De asemenea, clienţii vor avea posibilitatea să facă retur, dacă un produs nu va fi conform aşteptărilor lor. Pentru a limita acest gen de situaţii, Flanco a lansat recent serviciul pick-up in store, care permite clienţilor să comande de pe site-ul flanco.ro şi să selecteze orice magazin din reţeaua Flanco, în care doresc să fie livrat produsul. În magazin, clienţii pot vedea şi verifica produsele în magazin, înainte de a le ridica, astfel încât să se asigure că produsele comandate sunt ceea ce le trebuie.
Ovidiu Nicuşan, Director de Marketing Flanco a declarat: "Livrarea comenzilor va fi eficientizată datorită serviciilor pe care le-am implementat în ultimele luni, şi anume: livrarea la EasyBox, livrarea programată şi ridicarea din magazin. Astfel, clienţii vor avea, pe lângă cele două metode clasice, cumpărarea din magazin sau de pe site-ul flanco.ro, posibilitatea de a ridica comanda din lockerele EasyBox sau din cel mai apropiat magazin. În plus,
cu serviciul de ridicare a comenzii dintr-un magazin selectat de clienţi, aceştia vor putea ridica produsul din magazinul pe care îl aleg, şi mai mult decât atât, vor putea verifica produsele astfel
încât orice temere legată de integritatea articolelor vândute online să fie înlăturată".
În ceea ce priveşte modalităţile de achitare a cumpărăturilor, Flanco oferă clienţilor mai multe opţiuni de finanţare, astfel încât aceştia să poată alege ce se potriveşte mai bine pentru profilul lor: de la creditele în rate fixe, posibilitatea de a face un credit pe loc, în magazinele Flanco, cu ajutorul aplicaţiei Electro-Credit şi până la plata în 40 de rate, fără dobândă, prin cardurile de credit.