X-Trade Brokers a lansat cea de-a patra ediţie a concursului de tranzacţionare online "XTB Trading Cup 2012", prin care susţine piaţa de trading din România, arată un comunicat de presă.
Campania de informare şi educare urmăreşte dezvoltarea pieţei din ţara noastră şi alinierea acesteia la nivelul celei din Europa Centrală şi de Est.
Tadeusz Kuropatwinski, Director General X-Trade Brokers România, a declarat: "Considerăm că în România există un mare potenţial de creştere a pieţei de trading, chiar dacă în acest moment nivelul de educaţie economică face ca numărul de traderi şi sumele investite să nu fie la nivelul altor state din Europa Centrală şi de Est. Este important ca toţi jucătorii din piaţa de trading, dar şi autorităţile, să înţeleagă importanţa informării pentru ca piaţa să crească", declară.
Pentru ediţia de anul acesta, reprezentanţii XTB estimează o creştere a procentului de conversie la 10%, în comparaţie cu 1%, cât a fost în ediţia de anul trecut, şi un număr de aproximativ 20,000 de participanţi.