ADVERTORIAL Portret de designer floral: Unda Mai

Ziarul BURSA #Companii / 19 mai 2014

Portret de designer floral: Unda Mai

Reporter: O întrebare directă, cine este Unda Mai?

Unda Mai: Ca antiteză pentru "industrial", "viteză", "consum excesiv", noi cultivăm "pasiunea pentru frumos", acesta e sloganul nostru şi exersăm "frumosul" în toate aspectele sale, fie că e vorba de design floral sau de activităţile complementare pe care le practicăm - campaniile de coşuri cadou, organizarea de evenimente, proiectele de decoraţiuni handmade.

Ca şi Victor Hugo, şi noi credem că "frumosul e tot atât de necesar ca şi utilul". Se cuvine dar să facem loc în viaţa noastră agitată unui strop de culoare, unei doze mari de prospeţime şi nelimitat, bucuriei de a oferi/primi flori.

Reporter: Ce înseamnă numele Unda Mai?

Unda Mai: Acum 10 ani, când a trebuit să alegem un nume pentru serviciile noastre, ne-am gândit că am dori ceva atipic, intrigant şi care să se diferenţieze de firmele concurente de pe piaţă. Am alăturat astfel "unda" de apă şi luna "mai", luna florilor. Deşi cele două cuvinte reunite au o rezonanţă oarecum orientală, sunt, de fapt, cât se poate de... româneşti.

Reporter: Cui se adresează Unda Mai şi ce fel de servicii oferă mai exact?

Unda Mai: Ne adresăm atât persoanelor juridice cât şi persoanelor fizice; realizăm design floral atât pentru zona de corporate - aranjamente florale personalizate pentru recepţii, birouri sau evenimente dar şi pentru ocaziile speciale din viaţa persoanelor fizice - nunţi, botezuri unde creăm atmosferă cu ajutorul florilor şi al diverselor accesorii realizate manual de către noi; de asemenea, organizăm evenimente de la A la Z, realizăm campanii de coşuri cadou altfel, abordăm şi domeniul decoraţiuni handmade, iar pe ideea de cadouri, promovăm şi obiecte lucrate manual de meşteri români.

Reporter: Ce vă deosebeşte de concurenţă?

Unda Mai: Reţeta noastră. Adică o îmbinare de originalitate, pasiune, esenţă de frumos, atenţie pentru detalii şi flexibilitate, la care se adaugă un bun raport al elementelor care contează cel mai mult pentru client: calitate-estetică-preţ.

Reporter: Cum se poate obţine un impact puternic cu ajutorul florilor atât de fragile?

Unda Mai: Ne place cuvântul creativitate, iar florile, prin culoare, formă şi parfum permit realizarea de proiecte surprinzătoare. Folosite din cele mai vechi timpuri pentru celebrare, oferirea de flori în dar sau creaţiile florale din momentele speciale ale vieţii, gen nuntă sau botez, au rămas la fel de actuale pentru că se adresează atât simţurilor cât şi sufletului, ducând evenimentele într-o dimensiune mai înaltă.

Reporter: Aveţi vreun proiect floral preferat?

Unda Mai: Toate proiectele ne sunt dragi pentru că sunt creaţiile noastre, dar dacă ar fi să numim ceva anume, am aminti aici o rochie realizată din material vegetal şi flori însoţită de "accesoriile" specifice unei garderobe feminine: gentuţe florale cu toartă din salcie răsucită, o pălărie cu flori şi pene şi conduri din frunze şi flori. Campaniile florale de 1-8 martie de asemenea, ne permit să punem în practică ideile mergând de la stilul minimalist, gen Ikebana şi până la creaţii mai complexe de tipul ceainicelor suspendate, leagănelor de flori sau umbreluţelor de dantelă decorate cu flori elegante. Şi apoi urmează florile pentru evenimente, fie corporate sau personale, unde marea artă şi plăcere este să punem în scenă diverse concepte/tematici.

Reporter: Există nişte flori anume mai apropiate de sufletul vostru sau cu care vă place să lucraţi în mod deosebit?

Unda Mai: Ne plac atât florile mai suave, gen lăcrămioare, frezii, florile plantelor aromatice - lavanda este de mare efect ca şi accesoriu floral, însă şi florile spectaculoase gen bujori, trandafiri sau orhidee, unde căutăm soiuri cu cromatică şi forme mai deosebite. Ne bucurăm însă în fiecare sezon de florile specifice şi încercăm să valorificăm, în măsura posibilităţilor şi florile româneşti, într-o piaţă dominată de florile de import.

Reporter: Cum arată proiectele Unda Mai pentru anul în curs?

Unda Mai: Ne dorim să finalizăm magazinul online pentru livrare buchete flori, aranjamente florale şi flori pentru evenimente corporate/personale - nunţi, botezuri, petreceri, aflat la acest moment în lucru. Şi am mai identificat câteva nişe complementare serviciilor existente de campanii cadouri pe care dorim să le punem în practică. Momentan putem spune că una dintre nişe are formă de floare şi gust de... ciocolată.

www.undamai.com

www.facebook.com/undamai

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9738
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4662
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2921
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9047
Gram de aur (XAU)Gram de aur369.6415

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb