Deschiderea unui magazin este un visul multor oameni, dar este, de asemenea, o chestiune plină de provocări, care necesită destul de mult timp şi destui bani. Iată paşii pe care trebuie să îi urmaţi pentru a vă crea o afacere de succes.
Decideţi ce magazin doriţi să deschideţi
Primul lucru pe care ar trebui să-l clarificaţi este tipul de magazin pe care doriţi să-l deschideţi: de îmbrăcăminte, de obiecte pentru casa şi birou, produse de patiserie, cafea, produse realizate manual etc. Şi pentru asta trebuie să vedeţi la ce vă pricepeţi. De exemplu, dacă sunteţi un patiser talentat şi vă place să creaţi reţete noi şi interesante, o cofetărie este o opţiune bună.
Dacă nu ştiţi ce tip de magazin să vă deschideţi, vedeţi ce lucruri sunt cele mai solicitate în oraşul vostru, aflaţi de ce ar fi nevoie în oraşul vostru.
Mergeţi prin oraş şi notaţi afacerile pe care le vedeţi.
Mergeţi la camera de comerţ sau intraţi pe site-ul ei, cu siguranţă veţi găsi informaţii despre firmele deja existente şi o mulţime de informaţii suplimentare despre proprietarii de afaceri mici.
Vizitaţi târgurile comerciale şi citiţi revistele de afaceri. Acestea oferă o altă sursă de informaţii privind tendinţele afacerilor din ţară.
Căutaţi pe internet pentru a vedea ce fel de magazin este în prezent la modă sau mai profitabil etc.
Calculaţi-vă costurile
Comparaţi costurile de creare a produsului pe care doriţi să îl vindeţi şi preţul la care îl puteţi vinde. Dacă costă mult pentru a-l produce şi valoarea de piaţă a produsului este scăzută, va fi mai dificil să obţineţi un profit.
Comparaţi marjele mediilor sectorului şi ale companiilor din competiţie. De exemplu, puteţi afla nivelul vânzărilor concurenţilor. Comparaţi-le cu propriile calcule ale costului de creare a produsului.
Determinaţi cheltuielile generale, cum ar fi închirierea spaţiului, facturile de telefon, costurile de marketing etc.
Calculaţi numărul de ore dedicate creării produsului în fiecare an.
Împărţiţi cheltuielile anuale la numărul de ore dedicate creării produsul în fiecare an.
Decideţi cât de mulţi bani doriţi să câştigaţi într-un an.
Determinaţi cât timp durează crearea unui produs de la început până la sfârşit.
Calculaţi costurile materialelor.
Decideţi-vă în privinţa unui procent de contingenţă.
Calculaţi cu precizie costul produsului final.
Pregătiţi-vă pentru deschiderea magazinului.
Investigaţi concurenţa din localitatea voastră. Dacă aveţi de gând să concuraţi împotriva unui magazin gigant cu preţuri foarte bune, nu veţi obţine un beneficiu. Din păcate, pentru proprietarii de afaceri mici, aceste magazine mari funcţionează în majoritatea oraşelor. Cu toate acestea, dacă vă străduiţi cu adevărat să faceţi din magazinul vostru o experienţă specială, veţi atrage clienţi.
Creaţi un plan de afaceri solid.
Găsiţi investitorii.
Aflaţi de ce aveţi nevoie pentru a deveni proprietarii unei companii.
Căutaţi furnizori.
Alegeţi o locaţie.
Deschideţi magazinul
Odată ce aveţi totul pus la punct trebuie să deschideţi magazinul:
Cumpăraţi echipamentul de care aveţi nevoie pentru a vă administra magazinul, decoraţiunile, rafturile etc. În ceea ce priveşte rafturile este important să optaţi pentru rafturi metalice pentru magazin. Acestea vor oferi magazinului un aspect frumos şi vă vor ajuta să organizaţi eficient magazinul, îmbunătăţind experienţa clienţilor aflaţi în căutarea produselor pe care le oferiţi. Intrând pe https://rafturionline.ro/ro/rafturi-magazin veţi găsi tot ceea ce aveţi nevoie pentru organizarea magazinului.
De asemenea, o idee bună este să căutaţi online şi restul de echipamente de care aveţi nevoie. În plus, există posibilitatea şi de a le închiria.
Angajaţi personal. Daţi anunţ în ziar că angajaţi personal. Puteţi da anunţ în ziarul local, puteţi posta anunţuri pe site-urile de locuri de muncă. Apoi organizaţi interviuri cu scopul de a alege cele mai potrivite persoane pentru ceea ce aveţi nevoie.
Faceţi reclamă magazinului. Postaţi un anunţ în ziar, spuneţi-le tuturor prietenilor voştri ce veţi face şi rugaţi-i să spună mai departe despre magazinul vostru, publicaţi anunţuri în mediul online, pe reţelele de socializare etc.
Organizaţi marea deschidere. Acesta este un alt mod de a atrage atenţia asupra afacerii voastre Organizaţi o petrecere de deschidere după la câteva săptămâni sau luni de la deschidere. La petrecere, puteţi organiza tombole cu produse gratuite, preţuri mai ieftine decât de obicei, jocuri pentru copii etc. Aceasta va fi, în principiu, o petrecere organizată cu scopul de a vă întâmpina clienţii şi de a-i atrage în magazin.
Mult succes!