În primul trimestru al anului 2012, Grupul de firme Agricola Bacău a înregistrat o cifră de afaceri de 112,618 milioane lei, cu 8% mai mult faţă de cifra de afaceri înregistrată în perioada similară a anului trecut (104,533 milioane lei), arată un comunicat de presă remis redacţiei.
Agricola Internaţional, cea mai importantă companie a Grupului de firme Agricola Bacău, în care sunt integrate lanţul de producţie al cărnii de pasăre, reţeaua proprie de magazine şi operatorul logistic, a înregistrat în primele 3 luni ale acestui an o creştere a cifrei de afaceri cu 9%, ajungând în prezent la circa 71,742 milioane lei.
Vânzările de carne de pui au crescut, în primele trei luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară din 2011, cu 5% în volum, în contextul unui început de an dificil, marcat de fenomene meteo extreme şi de stagnarea pieţei cărnii de pasăre. Creşterile în valoare sunt de 9%, provenite nu din creşterea preţurilor, ci din structura de produse comercializate - creşterea vânzării de sortimente cu valoare adăugată.
Grigore Horoi, preşedinte Agricola Bacău, a declarat: "Creşterea vânzărilor la carnea de pasăre face parte, după cum am precizat pentru prima oară în 2010, din strategia Agricola de a-şi eficientiza activitatea, în principal prin creşterea volumelor vândute. Dacă în 2010 am comercializat putin peste 25.000 tone carne de pasăre, în 2011 am comercializat puţin peste 30.000 de tone, iar anul acesta estimăm vânzarea a 35.000 tone carne de pasăre. În acelaşi timp, am ales o strategie de diferenţiere, în defavoarea unei strategii de preţ care, in opinia noastră, nu face bine industriei. Suntem o companie inovatoare, Agricola fiind brandul care livrează consumatorilor produse proaspete dar şi inovative, care răspund şi chiar anticipează nevoile acestora. şi vin aici cu câteva exemple: Puiul Fericit, Puiul Familist, Ediţiile de colecţie ale Salamului de Sibiu, cu diferite arome preţioase. Cred că acum, la 20 de ani de la înfiinţare, Agricola se află pe un drum bun".