Compania elveţiană de nutriţie Nestlé şi-a majorat afacerile cu peste 7% anul trecut, în ţara noastră, iar pentru anul curent anticipează continuarea creşterii.
Hervé de Froment, Country Manager al Nestlé România, a declarat ieri, într-o conferinţă de presă: "2015 a fost un an foarte bun pentru Nestlé România: am înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de peste 7% comparativ cu anul 2014, când aceasta a însumat 645 milioane de lei. Suntem lideri pe 3 dintre cele 10 pieţe pe care activăm: alimente pentru sugari şi copii mici, cu o cotă de 58%; segmentul cerealelor pentru mic dejun - cu 48,1% şi cel al cafelei solubile - cu 35,8%. De aici pornesc optimismul şi încrederea cu care am intrat în 2016: suntem siguri că această creştere va continua".
Hervé de Froment a menţionat că vânzările companiei au crescut cu 4-5% în medie, în fiecare an.
Compania aniversează, anul acesta, 20 de ani pe piaţa românească şi 150 de ani la nivel global. Reprezentanţii Nestlé România afirmă că aceşti 20 de ani au fost de succes şi, drept urmare, vor continua investiţiile în ţara noastră.
"Vom continua să investim în România pe toate direcţiile. Totodată, ne dorim să creştem exportul, care în prezent este de circa 35% din producţia noastră locală", a spus Hervé de Froment.
Domnia sa a adăugat că printre obiectivele pe care şi le-a propus compania pentru perioada 2014-2016, în România, se numără crearea a circa 2.500 de locuri de muncă pentru tineri, 200 de internship-uri, consiliere în carieră, organizarea unor şcoli de vară. "Până în 2015, în România am creat 6. 804 de locuri de muncă permanente şi 191 de internship-uri", a declarat oficialul companiei.
Printre investiţiile Nestlé în ţara noastră se numără achiziţia mărcii de napolitane Joe şi a fabricii de dulciuri din Timişoara, în anul 2000. Până în prezent, Nestlé a investit peste 10 milioane de euro în această fabrică ce are peste 300 de angajati şi produce anual mai mult de 90 milioane de napolitane. Brandul Joe a transformat compania în lider pe piaţa dulciurilor din România, conform reprezentanţilor Nestlé.
La nivel global, Nestlé numără peste două mii de branduri, cu aproximativ 335 de mii de angajati. Compania vinde în 189 de ţări, are 436 de fabrici în 85 de ţări şi o cifră de afaceri de aproape 90 de miliarde franci în 2015. Pentru anul 2016, compania se aşteaptă la o creştere organică în concordanţă cu 2015.