Compania americană "Colgate-Palmolive", cel mai mare producător mondial de pastă de dinţi, şi-a majorat cu 26% profiturile în ultimul trimestru din 2005, în baza creşterii vînzărilor în America Latină şi a reducerii costurilor. Profitul net a ajuns la 361,2 milioa-ne de dolari sau 65 de cenţi/acţiune, comparativ cu 285,7 milioane de dolari sau 50 de cenţi/titlu în ultimele trei luni din 2004. Dacă nu sînt luate în calcul costurile aferente restructurării companiei, cîştigurile acesteia au fost de 69 de cenţi/acţiune.
Vînzările companiei au sporit cu 3,6%, la 2,9 miliarde de dolari. "Colgate" realizează aproximativ un sfert din vînzările sale în America Latină. Acestea au crescut cu 17%, datorită lansării unor noi produse. În SUA, vînzările "Colgate" au sporit cu numai 1%, iar în Europa s-au diminuat cu 7,2%, din cauza scăderii cursului valutar. În Asia şi Africa, vînzările companiei au crescut cu 5,1%. "Colgate" îşi vinde produsele în pes-te 200 de state.
"Colgate-Palmolive" aplică, începînd cu decembrie 2004, un plan de restructurare, care prevede reducerea forţei de muncă cu 12%. Acesta va costa compania 650 de milioane de dolari (pînă în 2008) şi o va ajuta să realizeze economii de 300 de milioane de dolari anual.