Agra Asigurări, compania care a introdus digitalizarea în sectorul asigurărilor agricole, anunţă lansarea pe piaţa din România a platformei dedicate brokerilor pentru emiterea poliţelor agricole, conform unui comunicat remis redacţiei. Programul contribuie la eficientizarea procesului de emitere a poliţelor de asigurare, asigurând o gestiune eficientă a clienţilor şi un proces de lucru care elimină 100% documentele în format fizic.
Potrivit sursei citate, odată cu lansarea noului serviciu, compania continuă implementarea planurilor de digitalizare în sectorul asigurărilor agricole, adaptându-se nevoii crescute a brokerilor de a avea acces la o platformă digitală, cu funcţii intuitive, care să susţină integral procesul de vânzare, precum şi posibilitatea de a emite oferte şi în varianta offline.
"După digitalizarea procesului de evaluare a daunelor dorim să continuăm procesul de digitalizare al sucursalei Agra Asigurări România şi pe partea de vânzări, oferind partenerilor noştri prin intermediul programului de calcul un acces transparent la poliţele de asigurare agricole", explică Horia-Adrian Lupu, Director General Agra Asigurări.
Principalul avantaj al implementării unui sistem digital pentru brokeri este accesul rapid la o oferta de asigurare şi la arhiva de documente. Astfel, brokerii au acces la un tablou de bord personalizat care se actualizează în timp real. Aici pot vedea toate ofertele emise, numărul clienţilor activi, poliţele aflate în gestiune precum şi daunele avizate şi deconturile de daună.
"Pentru noi, zona de educaţie este un pilon important şi un factor decisiv pentru performanţă. La fel ca în cazul evaluatorilor de daună, cărora le oferim sesiuni teoretice şi practice de şcolarizare atunci când se alătură echipei noastre, vom organiza periodic şi partenerilor noştri
din vânzări traininguri dedicate pentru utilizarea noului program. În acest sens, punem la dispoziţia brokerilor interesaţi să facă tranziţia spre un sistem digital un program de şcolarizare prin care aceştia pot să exerseze şi să dobândească toate cunoştinţele necesare înainte de înrolarea propriu-zisă în cadrul platformei", declară Iulia Parapianu, Director Adjunct Agra Asigurări.
Totodată, prin intermediul platformei, un broker poate emite mai multe oferte comerciale unui client, urmând ca acesta să o aleagă oferta care corespunde cel mai bine nevoilor sale. Ulterior, brokerul îi trimite prin portal pe e-mail oferta finală şi acesta poate semna digital contractul şi condiţiile de asigurare. După ce documentele sunt semnate de către client, oferta este trimisă automat în baza de date Agra Asigurări şi către managerii regionali spre aprobare. După aprobarea internă, poliţa se emite şi este vizibilă atât de broker cât şi de client, dacă acesta este înregistrat în portal.
Nu în ultimul rând, programul este sincronizat cu baza de date Agra Sat, un serviciu gratuit ce le oferă fermierilor clienţi imagini din satelit cu privire la evoluţia culturilor pe parcelele asigurate, se mai arată în comunicat.