Airbus a dezvăluit 3 concepte de avioane fără emisii poluante disponibile până în 2035

A.P.
Miscellanea / 23 septembrie 2020

Airbus a dezvăluit 3 concepte de avioane fără emisii poluante disponibile până în 2035

Luni, Airbus a dezvăluit trei concepte pentru avioanele comerciale cu emisii zero, alimentate cu hidrogen, care ar putea intra în serviciu până în 2035, scrie ZeroHedge.

Impulsul pentru primul avion comercial din lume fără emisii poluante face parte dintr-o ambiţie a organizaţiilor neguvernamentale, cum ar fi OCDE, care îndeamnă industriile şi ţările să înceapă transformarea spre o economie verde.

Au fost dezvăluite trei avioane comerciale fără emisii de carbon, unul cu turboventilatoare, unul cu turbopropulsor şi un design cu "corp cu aripi mixte". Airbus a declarat că "conduce calea în decarbonizarea întregii industrii aviatice".

Guillaume Faury, CEO Airbus a declarat: "Acesta este un moment istoric pentru sectorul aviaţiei comerciale în ansamblu şi intenţionăm să jucăm un rol de lider în această perioadă de tranziţie. Cred cu tărie că utilizarea hidrogenului - atât în combustibilii sintetici, cât şi ca sursă primară de energie pentru avioanele comerciale - are potenţialul de a reduce semnificativ impactul climatic al aviaţiei".

Un design cu turbopropulsor (până la 100 de pasageri) utilizează un motor turbopropulsor în locul unui turboventilator şi este alimentat cu combustie de hidrogen în motoarele cu turbin. Acesta ar putea să parcurgă mai mult de 1.000 de mile marine, făcându-l o opţiune perfectă pentru excursii de transport.

Un concept de "corp cu aripi mixte" (până la 200 de pasageri): în care aripile se îmbină cu corpul principal al aeronavei, cu o autonomie similară cu cea a conceptului turboventilator. Fuzelajul extrem de larg deschide multiple opţiuni pentru stocarea şi distribuţia hidrogenului şi pentru dispunerea cabinei.

Un design turboventilator (120-200 de pasageri): cu o autonomie de peste 2.000 de mile marine, capabil să funcţioneze transcontinental şi alimentat de un motor cu turbină cu gaz modificat care funcţionează pe hidrogen. Hidrogenul lichid va fi stocat şi distribuit prin rezervoare situate în spatele pereţilor etanşi de presiune spate.

Industria aerospaţială încearcă să găsească o modalitate de a remedia amprenta sa de carbon. Momentan, există provocări privind depozitarea hidrogenului lichid volatil în timpul zborului.

Airbus a respins îngrijorarea că hidrogenul este o substanţă riscantă şi a solicitat noi investiţii în infrastructura energetică.

Aviaţia a însumat aproximativ 2,4% din totalul emisiilor de carbon în 2018.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
IBC SOLAR
rpia.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

26 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4629
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2641
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9642
Gram de aur (XAU)Gram de aur382.8727

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
energyexpo.ro
cnipmmr.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb