Cristina Miclea este noul director de marketing al companiei Albalact. Numirea în funcţie vine ca o continuare firească a activităţii pe care Cristina Miclea a avut-o în cadrul companiei, unde, alături de echipa de management, a construit strategiile de poziţionare si dezvoltare ale celor mai importante mărci ale Albalact, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"În anii petrecuţi la Albalact am avut oportunitatea de a lucra alături de o echipă extraordinară pentru două branduri româneşti de succes. Am fost alături de Zuzu şi Fulga, le-am văzut crescând şi devenind două branduri importante în piaţa lactatelor din România. Acum sunt în faţa unei noi provocări, iar obiectivul meu este să investesc la fel de multă pasiune şi dăruire pentru dezvoltarea tuturor brandurilor pe care Albalact le are în portofoliu", a declarat Cristina Miclea, directorul de marketing al companiei Albalact Alba Iulia.
"Cristina Miclea a fost timp de patru ani aproape de două dintre cele mai importante brand-uri ale companiei - Fulga şi Zuzu -, a ajuns la o profundă cunoaştere a pieţei şi a consumatorului român şi a condus campanii cu greutate care au adus rezultate importante companiei. Am considerat că un om care a pătruns valorile brandurilor la un asemenea nivel este cel mai potrivit pentru coordonarea departamentului de marketing", a afirmat Raul Ciurtin, preşedintele şi directorul general al Albalact Alba Iulia.