ALINA STOICA, HR BUSINESS PARTENET LA ETURIA: Cultura organizaţională ne-a ajutat să trecem peste efectele negative ale pandemiei

G.B
Miscellanea / 28 iulie 2021

Alina Stoica, HR Business Partener la Eturia.

Alina Stoica, HR Business Partener la Eturia.

O cultură organizaţională sănătoasă este mai mult decât un stâlp de susţinere a unui brand, reprezintă de fapt un avantaj competitiv. În aceste timpuri complicate şi incerte, rezilienţa organizaţională a fost ceea ce a ajutat agenţia de turism Eturia să reziste, să se adapteze, să crească şi să se dezvolte profitând de noile oportunităţi din turism, adaptate la noua realitate şi la nevoile actuale ale călătorilor, conform unui comunicat remis redacţiei.

"Pentru Eturia, anul 2020 a fost provocator şi transformator deopotrivă, ne-a scos mult din zona de confort şi ne-a forţat să ne depăşim limitele. Chiar şi în lockdown, când nimeni nu călătorea, noi am rămas la fel de activi şi am fost nevoiţi sa fim mai creativi ca niciodată. A fost un an de adaptare, reinventare, care ne-a testat cu adevărat valorile şi cultura organizaţională. L-am încheiat istoviţi, dar mai puternici, cu multe lecţii învăţate şi cu mulţumirea că ne-am demonstrat că suntem o echipă puternică. Am început anul 2021 cu planuri de recrutare şi de reîntregire a echipei, iar pe măsură ce vom reveni la modelul de business anterior pandemiei, vom continua procesul de extindere a echipei.", mărturiseşte Alina Stoica, HR Business Partener la Eturia.

În perioada pandemiei, deşi politica de HR a suferit reajustări, Eturia a ales să meargă înainte în ciuda tuturor schimbărilor şi obstacolelor, pariind pe un mindset de creştere, pozitiv, orientat către soluţii şi de apropiere interpersonală pentru a reduce cât mai mult impactul pe care toată perioada l-a avut, subliniază sursa citată.

Câteva dintre acţiunile pe care managementul Eturia le-a continuat şi altele noi pe care le-a îmbrăţişat datorită contextului nou, ce au ţinut angajaţii motivaţi au fost:

- asigurarea că oamenii îşi pot desfăşura optim munca de acasă;

- îmbunătăţirea comunicării interne implementând noi canele de comunicare;

- organizarea de video call-uri săptămânale cu întreaga echipa, în care CEO-ul Eturia a transmit update-uri din punct de vedere economic şi al contextului intern de business;

- organizarea de diferite întâlniri de socializare: curs de gătit, de ZUMBA, de limbi străine sau citit;

- informarea permanentă a colegilor, facilitând accesul la o serie de webinarii cu tematici de mare interes: remote working, crisis leadership, gestionarea emoţiilor în condiţii de stres etc;

- continuarea de acţiuni de learning pentru creşterea de know-how pe partea de destinaţii de călătorie;

- implicarea a cât mai mulţi angajaţi în proiecte de anvergură, inovatoare şi îndrăzneţe, oamenii fiind astfel stimulaţi să creeze şi să se detaşeze de haosul creat de pandemie.

"În acest context, starea de spirit a angajaţilor Eturia a început să revină pe un făgaş bun chiar de la sfârşitul anului trecut, când strategia de vânzări adoptată la acel moment s-a dovedit a fi una de succes şi ne-a arătat că se poate călători şi în pandemie. Totodată, ne-am respectat promisiunea faţă de colegii de care am fost nevoiţi să ne despărţim anul trecut, iar acum ne-am reîntregit echipa.", a declarat Alina Stoica.

De la o echipă iniţială de 10 membri, Eturia a ajuns la 53 de angajaţi, dintre care peste 60% sunt în agenţie încă din primii ani. Rata de retenţie a angajaţilor este un indicator important într-o companie orientată şi către oameni.

Eturia a devenit, în 2007, prima agenţie de turism turoperatoare din România ce oferă servicii tailor-made celor care vor să trăiască o călătorie exotică autentică oriunde pe glob la standarde superioare în turism. Pentru clienţi, dincolo de cele peste 120 de destinaţii din portofoliu în care agenţia colaborează strâns cu parteneri locali, experienţa Eturia include consultanţi specializaţi pe fiecare zonă a globului, ce ştiu să recomande fiecărui client locuri, hoteluri, trasee şi să ofere cele mai valoroase sfaturi. Mai mult, agenţia creează şi vacanţe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif. Companiile aeriene prestigioase alese pentru zboruri, transferurile private, hotelurile de 4 şi 5 stele atent selecţionate în special în contextul actual, dar şi faptul că pachetele includ toate costurile, transformă vacanţele în experienţe la superlativ. Asigurarea medicală este inclusă în toate pachetele şi acoperă chiar şi îmbolnăvirea de COVID-19 înainte sau în timpul călătoriei, se arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb