Amazon.com lucrează la o aplicaţie de sine stătătoare pentru vizionarea conţinutului sportiv, a raportat miercuri The Information, citând o sursă care cunoaşte direct acest plan, informează news.ro.
Sportul rămâne una dintre cele mai mari atracţii pentru vizionarea în direct, deoarece publicul din SUA trece din ce în ce mai mult de la abonamentele la TV cu plată la aplicaţiile de streaming.
Mişcarea va completa probabil efortul Amazon de a dubla programele sportive oferite prin serviciul său Prime Video, un canal cheie pentru a atrage consumatorii către platforma sa de cumpărături.
Amazon deţine deja drepturile de a reda competiţii sportive în flux, inclusiv franciza National Football League din Thursday Night Football şi meciurile de fotbal din Premier League din Marea Britanie, şi va putea să concureze mai bine cu liderul streamingului sportiv Walt Disney.
Săptămâna trecută, YouTube, divizie a grupului Alphabet, a semnat, de asemenea, un acord pe mai mulţi ani pentru a difuza exclusiv pachetul de meciuri Sunday Ticket al NFL în Statele Unite.