ANALIZĂ: 33% dintre companiile din România şi-au extins serviciile de promovare în timpul pandemiei


Companii / 30 noiembrie 2021

Mihaela Tudor, CEO şi fondator Tudor Communication

Mihaela Tudor, CEO şi fondator Tudor Communication

Pandemia a schimbat nevoile de comunicare ale companiilor. 33% dintre companii au ales să îşi extindă eforturile de comunicare înspre servicii integrate, mizând pe promovare în media câştigată, pe organizarea de evenimente şi conferinţe online şi pe campanii în social media, arată o analiză realizată în pandemie, de Tudor Communication, pe un eşantion de aproximativ 100 de companii cu sediul în România. Totodată, se observă o creştere şi în cererea de strategii de comunicare, în care să existe un capitol dedicat comunicării de criză.

"Perioada pandemiei ne-a revelat o nevoie crescută în rândul antreprenorilor de a căuta soluţii integrate de comunicare, pentru a avea un obiectiv legat direct de creşterea vânzărilor. Este poate primul an în care, indiferent de mărime, antreprenorii au conştientizat cât de importante sunt strategiile de business şi comunicare, pentru a avea mai multă predictibilitate şi a putea gestiona provocările generate de lebede negre. Tot mai multe companii au început să comunice preventiv, pentru că au înţeles cât de important este să fii mereu aproape de clienţii tăi," a declarat Mihaela Tudor, CEO şi fondator Tudor Communication.

53% dintre antreprenori consideră promovarea media ca fiind cel mai important instrument de comunicare, urmat de campaniile social media, solicitate de 14% dintre antreprenori, evenimente şi conferinţe online - 9%, creare şi optimizare de website-uri - 8%, comunicare de criză - 3%, servicii SEO - 3% şi digital marketing - 3%. Bugetul mediu pe care antreprenorii îl consumă pentru comunicarea lunară este de aproximativ 1000 de euro, se arată în aceeaşi analiză realizată în perioada martie 2020 - noiembrie 2021, de către agenţia de comunicare şi promovare Tudor Communication.

"Am observat, de asemenea, că ritmul accelerat al digitalizării din această perioadă a crescut exponenţial rata internaţionalizării companiilor româneşti. Astfel, din ce în ce mai multe companii solicită servicii de comunicare în contextul extinderii pe alte pieţe, tocmai de aceea ne-am adaptat şi extins şi noi în oraşe cheie din Europa şi UAE", susţine Mihaela Tudor, CEO al agenţiei de PR & Marketing TUDOR Communication.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb