ANPC va face adresă pentru a fi reevaluată clasificarea Hotelului Radisson Blu

G.B
Miscellanea / 12 februarie 2022

ANPC va face adresă pentru a fi reevaluată clasificarea Hotelului Radisson Blu

Actualizare - Poziţia oficială Radisson Blu Bucureşti

Ca lider de piaţă şi membru al Grupului Radisson, preocuparea noastră principală este să le oferim celor care ne trec pragul o experienţă la cele mai înalte standarde. Unul dintre obiectivele principale ale Radisson Blu Bucureşti este să apreciem feedback-ul pe care îl primim din partea fiecărui oaspete al nostru. Ca brand hotelier premium, Radisson Blu Bucureşti urmăreşte să fie aliniat la standardele de calitate care vizează asigurarea celor mai bune condiţii pentru clienţii noştri, precum şi la standardele mărcii Radisson Blu, aspecte calitative care fac obiectul unui audit intern anual.

Situaţia din prezent, care a atras atenţia publicului şi a media, se referă la o zonă limitată şi la un moment punctual care nu sunt relevante pentru standardul şi experienţa oferită clienţilor. Cu toate acestea, suntem deschişi oricărei inspecţii întrucât ne oferă ocazia de a ne îmbunătăţi protocoalele zilnice de verificare şi de a ne păstra standardele de calitate.

Cu această ocazie, dorim să le mulţumim tuturor oaspeţilor noştri care ne-au oferit feedback-ul lor zi de zi. Considerăm că fiecare opinie este extrem de importantă şi inclusiv, în cazul unei opinii negative, reprezintă o oportunitate să remediem şi să îmbunătăţim pe mai departe serviciile noastre şi experienţa vizitatorilor. Totodată, considerăm binevenite verificările şi orice formă de audit, precum şi rezultatele lor, întrucât ne vor servi pentru a realiza progrese calitative şi a ne ajusta serviciile. Apreciem faptul că ANPC se concentrează pe poziţionarea şi calitatea serviciilor din sectorul ospitalităţii, având încrederecă vor continua eforturile de a monitoriza consecvent şi a inspecta întreaga piaţă, pentru a susţine creşterea calitativă a serviciilor din acest sector. Angajamentul nostru este de a îmbunătăţi permanent serviciile şi experienţa vizitatorilor noştri, iar în cazul acestei situaţii specifice, am luat măsuri imediate de a remedia situaţia raportată.

Anual, ne trec pragul mii de oaspeţi care ne oferă evaluări pozitive, contribuind la poziţionarea noastră ca unul dintre principalele hoteluri din România. Am găzduit un segment larg de vizitatori, de la familii tinere, la şefi de stat şi celebrităţi care s-au declarat, cu toţii, mulţumiţi de experienţa pe care au avut-o aici.

Este cunoscut faptul că gradul de ocupare al tuturor hotelurilor a fost foarte scăzut în timpul pandemiei Covid-19 şi, prin urmare, majoritatea hotelurilor au fost închise. Chiar dacă unele camere nu au fost folosite şi întreţinute mai mult de un an din cauza pandemiei Covid - 19, Radisson Blu a decis să rămână deschis cu un inventar redus pentru a asigura continuitate forţei de muncă şi pentru servirea oaspeţilor (inclusiv autorităţilor locale pentru găzduirea medicilor în timpul pandemiei Covid-19). Situaţia actuală, aşa cum a fost prezentată în mass-media denotă doar o imagine statică generată de o multitudine de factori atipici determinată de pandemia Covid-19 (restricţii, acces redus la forţa de muncă şi la furnizori de servicii etc.).

Radisson Blu investeşte constant pentru îmbunătăţirea experienţei oaspeţilor, iar camerele sunt întreţinute în mod constant şi complet modernizate periodic. În ultimii 2 ani, chiar şi în contextul pandemiei Covid-19 şi al tuturor restricţiilor, Radisson Blu a angajat aproximativ 20 de milioane de euro pentru a renova complet două corpuri de clădire cu 200 de camere (care urmează să fie deschise până la sfârşitul acestui an) şi a renovat alte 50 de camere. În plus, întreaga zonă de recepţie, bar şi terasa exterioară au fost renovate după o investiţie de peste 1,5 milioane de euro, recunoscută drept una dintre cele mai mari investiţii din sectorul HoReCa.

În spiritul angajamentului său pentru curăţenie şi siguranţă, Grupul Radisson este partener SGS, cea mai importantă companie de inspecţie, verificare, testare şi certificare, recunoscută ca reper global de calitate şi integritate. În 2020, împreună cu SGS, Grupul Radisson a lucrat la dezvoltarea şi validarea unui set de protocoale superioare de sănătate şi siguranţă, întărind astfel programul riguros de curăţenie şi dezinfecţie existent deja. Protocolul de Siguranţă al Hotelurilor Radisson, rezultat din această colaborare, este o etichetă oficială care atestă curăţenia şi dezinfecţia.

---

În urma verificărilor efectuate ieri, ANPC a anunţat că va face adresă pentru a fi reevaluată clasificarea Hotelului Radisson Blue, conform unui comunicat remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a extins verificările la camerele Hotelului Radisson Blue din Bucureşti şi pe 11 februarie 2022, pentru a vedea modul în care sunt respectate drepturile consumatorilor de către operatorul economic S.C. Nemo Investement Vehicle S.A., deţinătorul acestuia, dat fiind cele constatate cu o zi în urmă, în unitatea de cazare de 5 stele.

Au fost controlate alte 94 de camere, la 46 dintre ele înregistrându-se nereguli importante, respectiv, la aproape jumătate din totalul celor verificate în aceeaşi zi.

" Altă zi, altă stea care cade. Dacă o ţinem tot aşa, ajungem să aducem stele de pom de iarnă, de acasă. Este de toată jena! Vom face adresă către autorităţile competente, pentru a fi reevaluată clasificarea acestui hotel, poate va rămâne cu o stea şi jumătate. Restul le va găsi pe cer, în prima noapte senină", a declarat Horia Constantinescu, preşedintele ANPC.

În urma verificărilor, comisarii ANPC au aplicat încă o amendă contravenţională, în valoare de 10.000 lei, şi au dispus oprirea temporară a prestarii serviciilor pentru cele 46 de camere cu deficienţe, până la remedierea acestora.

Neregulile constatate de către comisarii ANPC au fost existenţa unor pereţi murdari precum şi utilizarea unor piese de mobilier cu porţiuni exfoliate, pătate sau rupte, menţionează sursa citată.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb