La nivel european, 89 la sută dintre managerii companiilor europene susţin faptul că, până în anul 2017, experienţa consumatorilor va reprezenta cel mai important avantaj strategic într-o piaţă din ce în ce mai competitivă, conform unui studiu efectuat de către compania Forrester. Potrivit informaţiilor obţinute în urmă analizei efectuate de Forrester, în prezent 11 la sută dintre companiile europene sunt considerate ca fiind excelente, faţă de 0 procente în anul 2007. În acelaşi timp, numărul companiilor considerate neproductive a scăzut de la 35 la sută în 2007, până la 11 la sută în prezent. În condiţiile în care 80 la sută dintre organizaţii furnizează servicii considerate a fi de calitate bună sau chiar superioară, aria de customer experience devine un câmp de lupta competitiv pentru mediul de business al acestui an.
Forrester a descoperit, de asemenea, faptul că empatia şi emoţiile au un impact mai mare asupra fidelizării consumatorilor, faţă de eficienţă sau comoditatea interacţiunii cu organizaţia. În acest sens, experţii consideră că anul 2015 va marca momentul în care companiile îşi vor construi strategii de business focusate pe empatie şi relaţionare afectivă, profitând de această tendinţă pentru a-şi asigura un avantaj competitiv.
"Pentru a furniza îmbunătăţiri continue şi excelenţă operaţională, companiile trebuie să se concentreze asupra proceselor lor şi să le gestioneze bine. În gestionarea acestor procese, este esenţial să măsori progresul actual, precum şi performanţele anterioare", afirmă Edmona Popescu - CEO, Teleperformance România.
Pornind de la aceste premise de business, Conference Arena - membru Marketing Insiders Group - organizează cea de-a 11 a ediţie Customer Care Conference and Expo, şi invită în scenă experţi de top ai domeniului ce vor expune şi dezbate subiecte utile de business din arii precum: tendinţe internaţionale cu focus pe obţinerea unei sinergii eficiente între procese, resurse umane şi tehnologie, optimizarea managementului proceselor de business prin cele mai noi tactici de inteligenţă concurenţială, optimizarea procesului de business prin intermediul unor tactici competiţionale inteligente, strategii sistematice moderne şi multe altele. Conferinţa de afaceri va avea loc în intervalul 25-26 martie 2015 în incinta JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Iată care vor fi speakerii acestei ediţii: Marcela Predică - Head of Business Area, ING Bank România, Edmona Popescu - CEO, Teleperformance România, Apostolos Kemos - Sales Director, SE Europe & Israel, Genesys, George Suciu - IT&C Solutions Manager, BEIA Consult Internaţional, Andras Gortvai - Channel Sales Manager, EE and Austria, Aspect Software, Ramona Badea - Customer Service Director, Raiffeisen Bank România, Oana Mandicescu - Customer Service Director, DHL Express România, Dan Mazilu - Owner, Mediatel Dată, Roxana Şerban - Partner Manager, supplier for a Swiss Company, Alper Alten - Customer Service Quality Management & Planning Senior Manager, Vodafone Turkey, Vincent Vanden Bosche - General Manager, Call Communications.Eu. Moderatorii acestei ediţii a evenimentului vor fi: Andreea Cristoforidis - Business Development Consultant, Andrei Călin - Customer Experience Manager, ING Bank România, Mihai Dragnea - Senior Manager, Global Retention & Loyalty, B2B, Bitdefender.
De asemenea, în cea de-a doua zi a conferinţei, Conference Arena invită publicul de afaceri la cea de-a şaptea Gala Romanian Contact Center Awards, ceremonia anuală de decernare a premiilor dedicate profesioniştilor de customer care cu rezultate remarcabile.