Toate instituţiile administraţiei publice locale de la nivelul Municipiului Bucureşti au respectat termenul de 16 august stabilit pentru aprobarea noilor structuri organizatorice, în conformitate cu Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 63/2010, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Astfel, noile organigrame au fost adoptate, în şedinţe, prin hotărâri ale consiliilor locale si consiliului general, urmând ca acestea sa fie comunicate Instituţiei Prefectului Municipiului Bucureşti şi Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Bucureşti pentru a fi verificate sub aspectul conformităţii.
Situaţia privind numărul maxim de posturi pentru fiecare autoritate locală a Municipiului Bucureşti, conform OUG 63/2010, este următoarea:
- Primaria Municipiului Bucureşti - 4920 posturi;
- Primăria Sectorului 1 - 899 posturi;
- Primăria Sectorului 2 - 1383 posturi;
- Primăria Sectorului 3 - 1432 posturi;
- Primăria Sectorului 4 - 1186 posturi;
- Primăria Sectorului 5 - 1145 posturi;
-Primăria Sectorului 6 - 1399 posturi.