Aproximativ 10.000 de români au apelat Numărul Consumatorului

F.A.
Comunicate de presă / 24 aprilie 2013

Metropolitan Life susţine campania de informare şi educare a consumatorilor cu privire la numărul de informaţii InfoCons, iniţiată de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (A.N.P.C.P.P.S.România - InfoCons) în parteneriat cu Secretariatul General al Guvernului, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

În mai puţin de două luni de la implementarea campaniei, aproximativ 10.000 de persoane au apelat noul număr de telefon al Protecţiei Consumatorului - 021/9551.

Sorin Mierlea, preşedintele A.N.P.C.P.P.S.România - InfoCons, a declarat: "Campania a urmărit să comunice nu doar numărul de telefon, ci mai ales beneficiile pe care apelarea acestuia le oferă, astfel încât publicul să capete încredere în utilizarea unui astfel de serviciu pentru a afla răspunsuri la orice nelămurire legată de reclamaţii sau sesizări. Având în vedere acest lucru, vizibilitatea şi impactul campaniei, materializate în cele aproape 10.000 de apeluri înregistrate în mai puţin de două luni de la debutul campaniei, nu pot decât să ne bucure".

Pentru a comunica publicului schimbările aduse de Ordin, cu susţinerea Metropolitan Life, A.N.P.C.P.P.S.România - InfoCons a iniţiat o campanie bazată pe diseminarea de materiale de promovare în rândul agenţilor economici şi în instituţii de stat, în parteneriat cu Secretariatul General al Guvernului, Ministerul Afacerilor Interne, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă şi Ministerul Educaţiei Naţionale.

"Suntem fericiţi că am avut ocazia să ne implicăm în această campanie şi că astfel putem contribui la informarea publicului şi la susţinerea lui în a-şi exercita un drept fundamental - dreptul la informaţie. Informarea, comunicarea, transparenţa şi punerea la dispoziţia clienţilor a produselor şi serviciilor adaptate nevoilor şi dorintelor acestora sunt iniţiative pe care Metropolitan Life le desfăşoară constant sub umbrela Customer Centricity - un program la nivelul întregului grup, care urmăreşte optimizarea relaţiei cu clienţii noştri", a declarat Theodor Alexandrescu, reprezentantul Metropolitan Life în România.

Comanda carte
rpia.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

09 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9763
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5377
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2959
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9394
Gram de aur (XAU)Gram de aur381.7979

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
energyexpo.ro
cnipmmr.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb