Asesoft Distribution, companie care activează pe piaţa locală de produse IT, anunţă astăzi planurile pentru dezvoltarea mărcii proprii de monitoare LCD, Horizon. Obiectivele pentru anul 2008 sunt atingerea unei cote de piaţă de peste 10% şi păstrarea primului loc între mărcile româneşti de monitoare LCD.
"În ultimii doi ani, piaţa de monitoare a cunoscut o transformare rapidă din perspectiva obiceiurilor de cumpărare, astfel că, în prezent, 94% dintre clienţi se îndreaptă către monitoarele LCD şi doar 6% către cele cu tub catodic. După estimările noastre, piaţa totală va tinde spre 950.000 de unităţi, în creştere cantitativă cu aproximativ 35% faţă de anul anterior. Asesoft deţine o cotă de piaţă de aproximativ 20%, din vânzarea mărcilor Horizon, LG şi Samsung, fiind, astfel, unul dintre liderii pe acest segment al pieţei IT de distribuţie. Horizon deţine 7,5% din piaţă în trimestrul al treilea al anului 2007, situându-se pe locul patru între preferinţele românilor iar la nivelul anului 2008 ţintim o cotă de 10%", a declarat Iulian Stanciu, director general Asesoft Distribution.
"Evoluţia pozitivă se datorează, în principal, raportului foarte bun preţ/performanţă, condiţiilor de livrare şi caracteristicilor tehnice ale produsului. Transformarea pieţei a favorizat dezvoltarea constantă, orientarea către LCD în proporţie majoritară fiind în beneficiul Horizon. Menţinerea pe locul întâi între brand-urile româneşti este un obiectiv pentru Horizon prin diversificarea continuă a gamei de produse", adaugă Iulian Stanciu.
Asesoft a acordat, încă de la început, din 2002, o atenţie deosebită acestei mărci, pe care a dezvoltat-o cu foarte mare atenţie, în special pentru companiile care asamblează şi vând PC-uri. Din acest motiv, selecţia furnizorilor şi alegerea gamei au fost riguros realizate, pentru a corespunde celor mai exigente standarde de calitate.
"Horizon este marca de produse dezvoltată de Asesoft în care au fost investite resurse importante şi care, iată, ne aduce deja o cotă de piaţă importantă. Clasificarea pe locul patru între mărcile preferate de români, înaintea unor nume consacrate ne oferă certitudinea că produsul oferă un raport calitate-preţ imbatabil pe care clientul nu avea cum să nu îl remarce", a declarat Răzvan Ziemba, director executiv Asesoft Distribution.
În prezent, Horizon oferă clienţilor o gamă variată de monitoare LCD cu diagonala între 15 şi 22 de inci şi cu un timp de răspuns la unele modele de numai 4 milisecunde. Punând accent pe calitatea produselor, Asesoft a introdus la această gamă de produse garanţia "zero pixeli defecţi", lucru care a atras un număr foarte mare de clienţi. Astfel, în prezent, aproximativ 10% din cifra de afaceri Asesoft Distribution o reprezintă vânzările de produse purtând marca Horizon.
"In 2008 estimăm o trecere de la 17" către 19" wide şi de la 19" format 4:3 către 22" wide. Formatul de 20" wide nu a avut mare succes, în schimb cel de 22" wide a început deja să fie foarte căutat. Cred că monitoarele de 17" vor avea o pondere de circa 25-30% din vanzari, cele de 19" wide de 25% iar cele de 22" wide vor ajunge la 15% din total vânzari" a declarat Razvan Ziemba.
Despre Asesoft Distribution
Asesoft Distribution a încheiat anul 2006 cu o cifră de 72,2 milioane USD, în creştere cu 51% faţă de anul anterior şi îşi propune realizarea unei cifre de 110 milioane USD în 2007. Compania de distribuţie IT are o bază de clienţi formată din peste 1.000 companii active şi este furnizor important al reţelelor de retail locale.
Asesoft Distribution distribuie o gamă de produse completă, reprezentând furnizori de top ai industriei IT: AMD, Asrock, BitDefender, Delux, Flybook, Galaxy, Gigabyte, HIS, Horizon, Innovision, Intel, Kingston, LG, Maxtor, Microsoft, Miyako, Nanya, Princeton, Samsung, Seagate, Sony, Western Digital.