ASSA ABLOY: Peste 65% dintre spaţiile de cazare din România dispun de sisteme de acces şi securitate smart

S.B.
Companii / 28 iulie 2022

Peste 65% dintre spaţiile de cazare din România dispun de sisteme de acces şi securitate smart

Gradul de digitalizare al industriei ospitalităţii din România depăşeşte 65%, conform estimărilor ASSA ABLOY România, confirmând o tendinţă în creştere pentru implementarea de soluţii smart de acces şi securitate în hoteluri şi alte spaţii de cazare non hoteliere.

Analiza realizată de ASSA ABLOY România, filială a grupului suedezo - finlandez cu acelaşi nume, dar şi unul dintre jucătorii de top ai pieţei de soluţii de acces, configurează totodată perspectivele din domeniul industriei ospitalităţii legate de digitalizarea securităţii şi siguranţei. Astfel, rezultatele arată că, pentru jucătorii din acest domeniu, controlul accesului înseamnă convenienţă, acces via smartphone, rapoarte de date şi activitate prin punctele de acces, eficientizare operaţională în materie de energie, costuri şi timp, conectivitate şi soluţii cloud-based.

"Evoluţia în domeniul industriei ospitalităţii din perspectiva digitalizării securităţii şi siguranţei a fost pronunţată încă de acum 10 ani şi a cunoscut o reaşezare în timpul pandemiei. Astfel, în 2021, peste 10% din vânzările companiei au provenit din segmentul soluţiilor dedicate industriei ospitalităţii. Dintre acestea, aproximativ 90% au mers strict către segmentul hotelurilor versus categoria non-hotelieră (apartamente, spaţii de cazare tip Airbnb), accesul cu cardul fiind deja implementat în aproape toate hotelurile medii şi mari. În acelaşi timp, din ce în ce mai mulţi proprietari se gândesc să facă upgrade la soluţiile de acces online cu PIN sau smartphone, ceea ce oferă confort maxim pentru oaspeţi şi economii substanţiale la nivel de business. Pentru 2022, preconizăm o dublare a vânzărilor pe acest segment", a declarat Florin Tihulcă, Managing Director ASSA ABLOY România.

Digitalizarea industriei ospitalităţii din România aduce o serie de avantaje atât pentru unităţile de cazare cât şi pentru clienţii acestora. Astfel, check-in cu smartphone-ul reduce timpul petrecut la recepţia hotelului şi conferă rapiditate cazării, un contact social redus necesar în special în contextul pandemiei, flexibilitate check-in 24/7, fără costuri suplimentare cu personalul sau taxă turist de late check-in.

Pe de altă parte, aşteptările clienţilor în materie de securitate vizează în special ca datele lor personale să fie criptate, protejate de atacurile hackerilor, să nu fie partaje terţelor părţi neautorizate. În acelaşi timp, clienţii vor să se bucure de acces rapid, uşor, intuitiv, fără prea multe cunoştinţe tehnice complicate.

Ca prognoză, în viitor, accesul cu smartphone-ul va fi utilizat pe scară largă, fiind unul sigur, facil, rapid. "Smartphone-ul este mereu la îndemână, folosit intens pentru banking, cumpărături, iar în curând va deveni facilitatorul de acces favorit şi în industria ospitalităţii, inclusiv pe segmentul închirierilor private pe termen scurt şi mediu, cu avantaje evidente care exclud pierderile sau copierea neautorizată a cheilor fizice", a mai precizat Florin Tihulcă.

Dincolo de soluţiile de acces, vor câştiga din ce în ce mai mult teren cele care furnizează economie de energie, precum economizoarele, acţionate cu cardul de acces în cameră, cu un beneficiu categoric în privinţa risipei de energie, ajutând totodată proprietarii să economisească din costuri.

TESA Hotel şi Yale Linus - cele mai utilizate sisteme smart pentru acces şi securitate

Cel mai frecvent implementate soluţii ASSA ABLOY rămân TESA Hotel, un sistem uşor de utilizat pentru hoteluri, apartamente turistice, case de vacanţă, campinguri, ferme şi multe altele, iar pentru categoria apartamentelor private, închiriate în regim hotelier (tip airbnb) - Yale Linus, încuietoarea inteligentă care permite să încui şi să descui uşa, de oriunde, oricând, prin intermediul aplicaţiei Yale Access.

Dintre sistemele ASSA ABLOY, TESA Hotel dedicate hotelurilor de orice dimensiune, inclusiv pensiuni cu număr mic camere, spaţii comune SPA/fitness/parcare, spaţii de serviciu ale angajaţilor, cele mai solicitate soluţii de acces sunt cele de acces cu cardul, iar ca tendinţă apare frecvent opţiunea pentru administrarea online wireless, prin cod PIN & smartphone.

Soluţia de check-in prin PIN, de la TESA Hotel, permite turiştilor să-şi acceseze camera atunci când personalul de la recepţie nu este prezent. Este soluţia optimă pentru hoteluri mici sau apart-hoteluri care - din motive de costuri sau logistică - nu au o recepţie deschisă non-stop. În plus, proprietarul nu trebuie să fie prezent fizic, ceea ce furnizează economie de timp, energie şi combustibil, iar turiştii nu trebuie să mai aştepte proprietarul. Încuietorile Linus oferă check-in/out de la distanţă cu chei virtuale temporare, unde nu este necesară prezenţa fizică la sosirea oaspeţilor şi nici nu mai există posibilitatea de a pierde cheia.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb