Ca o măsură suplimentară anti-inflaţie, în cadrul acţiunilor permanente de protejare a puterii de cumpărare a românilor, Auchan România blochează preţurile a peste 3000 de produse marcă proprie, acţiune valabilă pentru toţi clienţii. Astfel, numeroase produse din categoria alimentelor, de la lactate, brânzeturi, mezeluri, ouă, produse din carne, conserve şi până la cafea şi îngheţată, cât şi din cadrul gamei nealimentare, precum detergenţi, cosmetice, articole de papetărie, bricolaj, auto şi produse destinate animalelor de companie, nu vor fi impactate de inflaţie, cel puţin până la 30 septembrie 2022. În plus, clienţii fideli vor putea beneficia şi de 5% bonus suplimentar• în bani pe cardul de fidelitate MyCLUB Auchan, la achiziţia acestor produse, conform unui comuncat emis redacţiei.
Potrivit sursei citate, pe durata desfăşurării campaniei, între 22 iulie şi 30 septembrie, produsele au preţurile permanent blocate în toate magazinele Auchan, precum şi în magazinul online auchan.ro, Articolele incluse în campanie sunt uşor de identificat, fiind marcate cu sigla produselor marca Auchan, varianta pasăre roşie. Toate aceste produse, cu excepţia celor din categoria Echipament Bebe, fac parte din acţiunea de îngheţare de preţuri, adresată tuturor clienţilor Auchan. Produsele pot face obiectul unor reduceri promoţionale temporare, aplicate la preţul îngheţat.
În plus, cei peste un milion de clienţi deţinători ai cardului de fidelitate MyCLUB Auchan, dar şi cei care se înscriu în acest club şi utilizează cardul la cumpărături, se pot bucura şi de avantajul suplimentar de 5% bonus în bani pe cardul de fidelitate, la achiziţia oricărui produs marcă proprie Auchan varianta roşie, bonus pe care compania îl acordă permanent, tot timpul anului, pentru acest tip de produse, se menţionează în comunicat.