Avis, unul dintre furnizorii globali de transport, sărbătoreşte 30 de ani de activitate în asigurarea serviciilor de închiriere de maşini pentru clienţii din România, fiind martor şi contribuitor de top la schimbările semnificative de pe piaţa locală, conform unui comunicat de presă al companiei.
În ultimele trei decenii, un număr tot mai mare de persoane s-au arătat interesate de serviciile de închiriere de maşini, iar industria de rent a car continuă să aibă un potenţial de creştere semnificativ pe piaţa locală, ţinând cont că doar 10% din populaţia eligibilă a României a experimentat avantajele închirierii unei maşini cel puţin o dată.
"De la înfiinţarea sa în România, în 1994, Avis a fost în fruntea industriei de rent a car, asistând la călătoria de transformare a pieţei. Iniţial, serviciile de închiriere de maşini erau utilizate în principal de cetăţenii străini care vizitau ţara. Cu toate acestea, a existat o schimbare notabilă în ultimii ani, mai multe persoane şi companii din România recunoscând beneficiile şi confortul oferit de închirierea unei maşini. Suntem bucuroşi că putem spune că există încă potenţial neexploatat pe piaţă şi oamenii devin din ce în ce mai conştienţi de flexibilitatea, accesibilitatea şi confortul pe care le oferă serviciile de închiriere de maşini", a declarat Adrian Hălmăgean, Director General Avis România.
Potrivit informaţiilor rezultate în urma unei cercetări recente a pieţei locale realizate de Avis, în prezent, majoritatea românilor călătoresc în scopuri recreative (leisure, 46%), dar şi de business (37%) şi călătoresc la locaţia de preluare a maşinii de închiriat cu avionul.
Totodată, 90% dintre românii care călătoresc în ţară şi 68% dintre cei care merg în străinătate, nu optează niciodată pentru închirierea unei maşini.
Pe măsură ce industria de rent a car din România continuă să evolueze şi tot mai mulţi oameni înţeleg avantajele închirierii unei maşini, Avis rămâne angajat să ofere servicii de top. Cu o abordare centrată pe client şi cu accent pe inovare, în ultimii 30 de ani, compania s-a adaptat continuu pentru a răspunde cerinţelor în schimbare ale clienţilor şi s-a concentrat pe oferirea unei experienţe perfecte şi personalizate.
Avis pune la dispoziţia clienţilor o flotă de autovehicule bine întreţinută, asigurându-se că fiecare maşină este verificată riguros după fiecare închiriere, iar clienţii se pot aştepta să conducă o maşină nouă, cu kilometraj redus.
De asemenea, compania a investit în diverse departamente de asistenţă pentru clienţi, asigurând un proces de închiriere fără probleme de la rezervare, până la returnarea vehiculului. Ţinând cont de feedback-ul clienţilor şi utilizând instrumente interne pentru a măsura calitatea serviciilor, Avis şi-a menţinut angajamentul de a oferi experienţe excepţionale. Ca parte a reţelei globale, Avis
România este dedicată contribuţiei la dezvoltarea economiei locale prin oferirea de oportunităţi de angajare, sprijinirea afacerilor locale şi promovarea turismului.
Având în vedere că Avis România sărbătoreşte 30 de ani, priveşte cu optimism spre viitor, fiind hotărâtă să răspundă în continuare nevoilor clienţilor săi, să ofere o gamă largă de opţiuni de închiriere şi servicii personalizate adaptate preferinţelor individuale.