BDT Group a înregistrat creşteri ale vânzărilor de 48% în primul trimestru al anului 2008 faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, pentru mărcile Ford şi Mazda. BDT Vest, distribuitor autorizat Ford din cadrul grupului BDT a reuşit să înregistreze, la începutul anului 2008, creşteri de 15,35% faţă de primul trimestru al anului 2007. O contribuţie importantă în obţinerea acestor rezultate îi revine modelului Ford Focus, a cărui cifră de vânzări s-a dublat de la 133 la 272 de unităţi.
În ceea ce priveşte vânzările Mazda, BDT a reuşit să înregistreze în primul trimestru al anului în curs creşteri cu 938,88% faţă de primul trimestru al anului precedent. Bestseller-ul, în acest caz a fost modelul Mazda 3 cu 73 unităţi vândute, urmat de Mazda 2 cu 56 unităţi.
Proaspăt lansată anul trecut, compania Carlex, divizia de automobile premium, din cadrul BDT, a reuşit să depăşească, prin vânzările înregistrate în primul trimestru al anului 2008, suma de 1.200.000. Cele mai căutate clase în această perioadă au fost cea medie şi SUV.
"Anul 2007 a fost un an excelent în termeni de vânzări pentru grupul BDT, când am reuşit să vindem aproximativ 3500 unităţi, asigurându-ne astfel, peste 1% din piaţa totală de autovehicule noi din România. Planurile noastre pentru 2008 sunt îndrăzneţe şi suntem încrezători că vom reuşi să depăşim performanţa de anul trecut", a declarat domnul Tellu Striinu, director general vânzări BDT Group.
Business Development Team, companie fondată în anul 1999, este unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa auto de retail din România.