BenQ a înregistrat în primele nouă luni din acest an creşteri ale vânzărilor pe toate segmentele pe care activează la nivel local. Proiectoarele sunt cel mai dinamic segment, pe care BenQ a avut o creştere de 52%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, fiind urmate de segmentul monitoarelor, în creştere cu 30% şi cel al camerelor foto, care a evoluat cu 8 procente.
Evoluţia pe segmentul proiectoarelor vine pe fondul creşterii pieţei de profil, dar şi pe fondul creşterii vânzărilor pe segmentele usiness şi educaţional.
"BenQ şi-a consolidat poziţia de lider pe piaţa proiectoarelor din România, fiind în linie cu estimările prognozate până la finalul acestui an, care vizează cota de piaţă de minim 45%. Estimăm că noua gamă de proiectoare SmartEco ne va oferi, în continuare, o dinamică mai bună decât a pieţei de profil, cererea de soluţii eficiente energetic din sectorul educaţional şi de business având cea mai mare creştere", a declarat Dragoş Salamac, Team Leader BenQ pentru România.
De asemenea, BenQ lansează noi game de proiectoare cu tehnologii orientate către protejarea mediului înconjurător şi creşterea duratei de viaţă a lămpilor, dar şi monitoare dedicate pasionaţilor de gaming. Totodată, BenQ lansează şi primele camere foto digitale bridge din portofoliu, GH600/GH700, cu zoom optic 21x şi rezoluţie de 16 MP.