Berăria H sărbătoreşte 10 ani de la deschidere, marcând un deceniu de experienţe memorabile şi o poveste de succes care a atras peste 5.000.000 de oaspeţi.
De-a lungul celor 10 ani, locaţia Berăria H din Bucureşti şi-a crescut în mod constant traficul şi încasările, atât pe segmentul de food & bar, cât şi pe cel de concerte/bilete, cu excepţia anilor cu restricţii din cauza pandemiei. În ultimele 12 luni traficul a fost de peste 700.000 de oaspeţi, iar vânzările generate de locaţie au depăşit în 2023, pentru prima dată, pragul de 15 milioane de euro.
Primul oraş vizat este Iaşi, unde Berăria H a câştigat o licitaţie pentru un teren cu o suprafaţă de peste 30.000 mp. "Plănuim un proiect extins de regenerare urbană care, pe lângă Berăria H Iaşi, va include diverse funcţiuni comerciale din sfera divertismentului şi a ieşirilor în oraş, creând un nucleu dinamic al vieţii sociale pentru comunitate. Am planificat două faze de dezvoltare, cu o investiţie totală estimată la peste 40 de milioane de euro", a declarat Vlad Dumitru, Manager General Berăria H.
Totodată, din informaţiile publice, adiacent locaţiei, autorităţile au în vedere amenajarea unui muzeu, iar în imediata vecinătate se află mai multe terenuri de sport (fotbal, tenis).
Compania poartă discuţii şi pentru locaţii în alte două oraşe din România.
De asemenea, Berăria H a achiziţionat restaurantul Shorley din capitală (atât clădirea, cât şi dreptul de utilizare a mărcii). Restaurantul Shorley, unul dintre primele deschise în Bucureşti în anii '90, a devenit un reper pentru studenţimea din '90 - 2000 şi a atras numeroase celebrităţi, precum Florin Piersic sau Peter Imre.