Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, una dintre cele mai importante companii de pe piaţa berii din România, lansează platforma "Prietenii ştiu să fie responsabili", proiect care cuprinde atât acţiuni de responsabilitate socială, cât şi a treia ediţie a Raportului de Sustenabilitate pentru anul 2021, conform unui comunicat remis redacţiei. Raportul evidenţiază amprenta economică şi socială Bergenbier S.A., pe trei mari piloni: oamenii, planeta şi consumul responsabil de alcool.
"Ne îmbunătăţim an de an amprenta berii pe care o producem, pentru că ne dorim să fim cei care construiesc povestea de succes a berii în ţara noastră. Prietenia este fundaţia Bergenbier şi de aceea în organizaţia noastră de peste 600 de colegi promovăm un climat de colaborare şi empatie. Ne concentrăm pe reducerea amprentei de carbon în fabrica din Ploieşti, fapt pentru care avem un procent de 100% de deşeuri şi ambalaje reciclate sau eliminate în mod controlat în 2021. De asemenea, respectăm principiile unui mediu de afaceri corect şi continuăm dialogul şi colaborarea cu toţi partenerii implicaţi în industria berii", continuă Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.
Potrivit sursei citate, în 2021, în procesul de producţie al berilor la fabrica din Ploieşti, compania nu a trimis la groapa de gunoi niciun fel de deşeu menajer, concentrându-se pe valorificarea prin reciclare sau valorificarea energetică. Începând din acest an, întreaga cantitate de electricitate achiziţionată şi folosită în fabrica Bergenbier de la Ploieşti este 100% energie verde.
De asemenea, Bergenbier S.A. a continuat, pe parcursul anului trecut, şi întreţinerea a peste 150.000 de puieţi de brad plantaţi în decurs de 4 ani, precum şi promovarea consumului responsabil de alcool prin acţiuni dedicate. Angajamentele sociale Bergenbier continuă, aşadar, prin platforma "Prietenii ştiu să fie responsabili", care iterează drumul sustenabilităţii al companiei.
"Prietenii ştiu să fie responsabili este îndemnul pentru fiecare dintre noi să fim aproape de mediu, de oameni şi de acţiuni responsabile. De altfel, responsabilitatea şi prietenia sunt principii care ghidează cultura Bergenbier, iar platforma promovează parteneriatele şi angajamentele pe care noi le avem. De la acţiunile de curăţenie pe care le facem cu ajutorul colegilor noştri, la cele de plantare şi întreţinere a brazilor, campaniile de consum responsabil pe care le avem, toate stau sub umbrela sustenabilităţii din noua noastră platformă", punctează Alexandra Barroso, Legal and Corporate Affairs Director.
Prin "Prietenii ştiu să fie responsabili", Bergenbier S.A. urmează să lanseze în perioada următoare noi parteneriate şi campanii care continuă drumul sustenabilităţii al companiei, se mai arată în comunicat.