Motorul de căutare online de mobilă şi accesorii Biano, reuneşte până în acest moment ofertele a 75 de magazine home & deco care oferă şi posibilitatea de plasare online a comenzilor, printre care SensoDays, Bonami, Home Philosophy, E4home.
Potrivit sursei citate, în perioada 2018-2019, în România, BIANO a reprezentat una dintre principalele surse de clienţi noi şi de comenzi plasate de pe dispozitive mobile cu precădere pentru aceşti parteneri, cele mai vizitate secţiuni fiind cele de Mobilier şi Decoraţiuni, cât şi colecţiile de designer BIANO, disponibile exclusiv online. La nivel de produse, vizitatorii români caută preponderent produse în stil modern şi scandinav, de culoare alb şi gri, din lemn şi tapiţerie din material textil de calitate.
Michal Tvrznik, COO, Co-founder BIANO.ro: "70% din cifra de afaceri din verticala Home&Deco aparţine înca offline-ului, dar şi piaţa online este în continuă creştere. Online-ul creşte semnificativ odată cu ofertele de mobilă şi decoraţiuni accesibile, care au termen de livrare scurt. Utilizatorul caută retaileri care, pe lângă bunurile de calitate, oferă şi servicii de calitate, precum transport propriu de mobilă, montare/asamblare mobilă sau posibilitatea de înlocuire a produselor necorespunzătoare într-un timp relativ scurt."
Lansat pentru prima oară în Cehia, în 2015, BIANO s-a extins în patru alte ţări pe parcursul a cinci ani, respectiv România, Slovacia, Olanda şi Brazilia. În 2019, BIANO a generat venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri locali şi internaţionali de peste 50 de milioane de euro, având peste 4 milioane de produse home & deco listate.