F64, magazin foto-video, a vândut, de-a lungul unui weekend dedicat campaniei de Black Friday 2015, produse în valoare de peste 16,5 milioane de lei, din 11.500 comenzi, potrivit unui comunicat de presă remis astăzi redacţiei.
"Clienţii F64 pasionaţi de fotografie s-au arătat foarte interesaţi de modelul Canon70D, însă cel mai scump produs vândut a fost un obiectiv foto de la Nikon, în valoare de 19.999 de lei", se arată în comunicatul amintit.
Conform sursei citate, site-ul F64 a fost vizitat, în total, de 230.000 de utilizatori, numărul sesiunilor ridicându-se la 400.000. Cea mai aglomerată perioadă a fost în noaptea de 19 spre 20 noiembrie, între orele 00:00 şi 02:00, iar vârful de trafic a fost atins chiar la miezul nopţii, când s-a lansat campania, 9.000 de utilizatori intrând simultan pe site-ul F64.