EvoMAG creşte stocurile cu 50% şi reorganizează activitatea de recepţie a mărfii şi de procesare a comenzilor, ca parte a strategiei de anul acesta de pregătire pentru cel mai important eveniment de shopping al anului, Black Friday, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Spre deosebire de anii trecuţi, evoluţia pandemiei de COVID-19 schimbă regulile de desfăşurare a Black Friday şi obligă magazinele online la pregătiri mai ample şi mai din timp, cu resurse mai mari.
Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG: "Estimăm, anul acesta, o creştere de aproximativ 20% a vânzărilor realizate în perioada de Black Friday faţă de BF-ul trecut. Investiţia de la începutul anului în sistemul de management al depozitului ne permite să creştem stocurile acum cu 50% şi, prin urmare, să livrăm mai rapid produsele comandate".
EvoMAG a reorganizat şi activitatea de recepţie a mărfii şi de procesare a coletelor, organizând 3 locaţii de recepţie şi 3 locaţii de procesare a coletelor, concomitent cu creşterea numărului de angajaţi.
Totodată, schimbarea comportamentului de consum generat de pandemia de COVID-19, transformă şi Black Friday-ul din 2020. Decizia de achiziţie are loc mai rapid, consumatorii nu mai au nevoie de multe interacţiuni cu produsul înainte de a-l cumpăra şi sunt mai obişnuiţi cu cumpărăturile online. Totodată, aşteptările acestora sunt mai mari - vor produsele cât mai repede şi se aşteaptă ca toată experienţa de cumpărare să fie cât mai plăcută, iar procesul de comandă al produselor să se desfăşoare rapid şi fără erori.
"De BF 2020 ne aşteptăm la mai multe sesiuni de achiziţii ca în trecut, aceiaşi clienţi alegând să cumpere de mai multe ori. Clienţii ştiu că vor beneficia de cele mai bune preţuri, intră mai des pe site, descoperă pe parcurs produsele pe care le doresc şi le cumpără cu mai mare lejeritate", mai spune Mihai Pătraşcu, menţionând că, în perioada de Black Friday, traficul pe evoMAG.ro va creşte cu aproximativ 30%, la peste 2,6 milioane de sesiuni.
De asemenea, plata cu cardul va fi mai des folosită anul acesta de Black Friday faţă de anul trecut, estimarea fiind ca una din două comenzi să fie plătită online, cu cardul.