Compania aeriană Blue Air estimează, pentru anul 2015, o creştere a cifrei de afaceri cu 10 milioane de euro, iar numărul de pasageri va ajunge la 1,6 milioane, potrivit declaraţiilor Directorului General Gheorghe Răcaru.
Până în prezent, 11,5 milioane de pasageri au ales serviciile Blue Air, a transmis oficialul companiei. Acesta a declarat că estimează că va încheia anul 2014 cu o cifră de afaceri de 150 milioane de euro. În ceea ce priveşte flota Blue Air, această va creşte în următorii 5 ani, cu cel puţin o aeronava/an, a mai spus Gheorghe Răcaru.
Potrivit unui comunicat remis redacţiei, Blue Air a investit peste 6 milioane de euro în 2014, în deschiderea de 6 noi rute, respectiv: din Bucureşti, către Koln, Liverpool, Milano (Linate) şi Torino (Cuneo); din Bacău, către Liverpool; din Torino (Caselle), către Catania.
Compania a diversificat, de asemenea serviciile opţionale de tip PREMIUM şi a investit în programe de formare profesională pentru angajaţii din front line şi însoţitorii de zbor şi în mărirea flotei la un număr de 11 aeronave.
Totodată, compania şi-a crescut gradul de confort prin reconfigurarea avioanelor cu scaune reclinable de ultima generaţie Recaro 3520. Datorită materialelor şi a structurii inovatoare folosite la fabricarea acestora, se obţine o scădere a greutăţii avioanelor, ceea ce reduce consumul de combustibil şi implicit emisiile de dioxid de carbon.
Mai mult, Blue Air a deschis o bază operaţională în Torino (Caselle), a implementat un nou serviciu de catering cald, Blue Bistro, a achiziţionat un hangar pentru relocarea liniei de întreţinere aeronave şi a instaurat o nouă schemă de vopsire pentru aeronavele Blue Air.
De asemenea, compania a investit în servicii de transfer terestru din Constanţa şi Braşov, corelate cu orarul de zbor al tuturor zborurilor cu plecare de pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă, în dezvoltarea distribuţiei prin GDS (Amadeus, Travelport, Apollo, Sabre, Sirenă). Ca urmare a acestui parteneriat, agenţiile din peste 190 de ţări pot vinde biletele Blue Air, cu decontarea acestora prin sistemul IATĂ-BSP (Billing and Settlement Plan). Prin intermediul Hahn Air, Blue Air este automat şi partener interline cu peste 250 de alte companii aeriene şi devine o veriga a sistemului mondial de transport aerian.