Bolt Market încheie primul an de activitate în România cu peste 40.000 de clienţi care au folosit serviciul, o reţea de furnizori şi o acoperire optimă a oraşelor Bucureşti şi Cluj-Napoca. Majoritatea clienţilor au migrat organic către Bolt Market prin intermediul platformei Bolt Food, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Eduard Nagy, Country Manager Bolt Market România, a declarat: "Colaborăm în prezent cu aproximativ 80 de parteneri şi investim constant în extinderea relaţiilor cu aceştia. Mulţumită lor şi echipei noastre, am reuşit încă din primul an să transformăm Bolt Market într-un jucător important pe piaţa de e-commerce, iar modelul nostru de business devine din ce în ce mai atractiv pentru un număr şi mai mare de parteneri. În plus, extinderea gamei de articole pe care o oferim clienţilor noştri, împreună cu dezvoltările tehnice aduse în platformă au condus la o creştere a coşului mediu de cumpărături la 120 RON. Aceasta este o majorare importantă, având în vedere că încă activăm în zona de e-proximitate."
În lunile următoare, Bolt Market va testa un nou serviciu de livrare pentru clienţi, va extinde şi mai mult gama de produse, precum şi structura microdepozitelor, cu scopul de a-şi atinge obiectivele de creştere pentru anul 2023. De asemenea, va implementa noi tehnologii pentru a optimiza experienţa utilizatorilor şi va evalua noi forme de parteneriate cu retaileri locali.