În 2017, Bonami a reuşit o creştere cu 50% faţă de anul anterior şi a depăşit ţinta planificată de 27 milioane de euro, se arată într-un comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
Magazinul online de home & deco şi-a îmbunătăţit semnificativ poziţia pe toate pieţele europene unde este prezent ( Cehia, Polonia, Slovacia, România). La creşterea cifrei de afaceri au contribuit expansiunea cu succes în România, consolidarea vânzărilor pe segmentul de mobilă şi mărirea stocului.
Cea mai importantă creştere a fost înregistrată în România, unde Bonami este prezent din 2016. "Am pariat pe piaţa românească, care deja după primul an de la lansare contribuie cu 10% la realizarea cifrei de afaceri ", spune David Si¹ka, CEO al Bonami. "Planificăm o altă extindere în 2018, de data aceasta în Ungaria", adaugă el. Piaţa din România a crescut semnificativ în 2017: de 7 ori faţă de 2016.
Ţinta financiară în România pentru 2018 este similară cu cea din Polonia, ţară în care Bonami este prezent încă din 2014. La momentul actual există peste 500.000 de înregistrări pe site-ul românesc, iar aplicaţia mobilă a fost descărcată de 10.000 ori şi reprezintă aproximativ 10% din venituri după numai 3 luni de la lansare, se mai arată în comunicat.