În luna aprilie, Bonami a depăşit prognoza iniţială, realizând vânzări de 6 milioane de euro pe toate pieţele unde este prezent, din care 1 milion de euro pe piaţa din România, potrivit unui comuncat al companiei.
Pavel Vopaøil, CEO-ul companiei a spus: " Chiar dacă iniţial creşterea a fost mai lentă, de la mijlocul lunii aprilie vânzările au urmat un trend ascendent constant. Procentual, Bonami a obţinut vânzări cu 30% mai mari luna trecută faţă de martie, când s-a declanşat criza legată de pandemie. Suntem încântaţi şi de rezultatele obţinute în luna mai, aşteptăm o creştere cu 80% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut pentru întreaga companie şi de 120% pentru România''.
Bonami s-a pregătit temeinic pentru sezonul de vară 2020 încă de la începutul anului, cu noi spaţii dedicate depozitării produselor din stoc, astfel încât acestea să poată fi livrate clienţilor în cel mai scurt timp. "'S-a dovedit a fi o strategie de succes, unele articole sunt deja sold out, chiar dacă iniţial cantitatea achiziţionată fusese prevăzută pentru întreg sezonul. Categoriile de produse cu cea mai bună dinamică sunt mobilierul de grădină şi articolele pentru organizarea locuinţei'', a mai afirmat Vopaøil. În lunile următoare, Bonami se bazează pe o creştere superioară celei planificate iniţial, dorindu-şi să epuizeze tot stocul de produse disponibile, excepţie făcând piesele mari de mobilier.
Potrivit comunicatului, compania ia în considerare contextul actual, în care clienţii vor călători mai puţin şi vor petrecere mai mult timp în propria locuinţă şi grădină, fiind dispuşi la investiţii importante pentru crearea unui spaţiu plăcut. Bonami le oferă astfel posibilitatea de a cumpăra tot ce au nevoie pentru casă online, fără a fi obligaţi să se deplaseze în magazine fizice.
Pentru a îmbunătăţi experienţa de cumpărare, compania şi-a lansat propriul transport, dar şi transportul expres al comenzilor către clienţii săi, în colaborare cu Liftago. Astfel, clienţii pot opta pentru livrarea rapidă, în termen 3-4 ore, a produselor de mici dimensiuni.
" Am dorit să oferim servicii complexe, nu doar transportul articolelor supradimensionate la domiciliul clientului, ci şi un serviciu de montaj de bază, îndepărtarea ambalajelor şi, eventual, preluarea pieselor vechi de mobilier. Nici un curier nu a putut să ne ofere aceste opţiuni, aşa că le-am creat noi. Este o componentă a unui nou model de distribuţie pe care dorim să îl aplicăm la nivel logistic pe toate pieţele unde activăm." , a mai adăugat CEO-ul. Momentan opţiunea este valabilă numai pentru capitala Cehiei, însă urmează curând o extindere a serviciilor în toate ţările unde compania este prezentă.