Bonami, a înregistrat o creştere a vânzărilor, valoarea anuală ajungând la 320 de mii de euro. Pentru sărbători, magazinul online de mobilier şi decoraţiuni oferă o promoţie de cashback în cazul returului produselor, potrivit unui comunicat remis Redacţiei noastre.
Platforma online a înregistrat o creştere de 40% a vânzărilor, faţă de anul trecut, în cele două weekend-uri de Black Friday. În ţara noastră în perioada promoţiilor, peste 12 mii de produse au fost cumpărate, românii preferând covoarele, piesele mici de mobilier şi accesoriile pentru bucătărie.
Cea mai costisitoare comandă efectuată a fost estimată la 12 mii de lei şi a constat în 3 piese de mobilier.
În acest an compania a adoptat o nouă politică de retur, prin care se prelungeşte perioada de returnare a produselor de la 90 la 365 de zile, clienţii primind întreaga sumă a cumpărăturilor efectuate în această perioadă va fi returnată clienţilor, în formă de credite, în contul Bonami
Pavel Vopaøil, CEO al Bonami, a afirmat: " Pe lângă faptul că este confortabil pentru clienţi, un termen lung îi ajută să depăşească incertitudinile pe care le pot avea atunci când achiziţionează mobilier online. În acest fel le oferim oportunitatea de a testa direct modul în care piesa selectată se potriveşte în propriul cămin. Transporturile supradimensionate, vor fi preluate pentru retur, Bonami suportând costurile aferente. Facem acest pas cu încredere şi datorită faptului că recent am îmbunătăţit calitatea gamei noastre de produse.", potrivit comunicatului.
Bonami a înregistrat o creştere şi pe celelalte pieţe, din Cehia, Slovacia, Polonia şi Ungaria, valoarea totală a vânzărilor depăşind două milioane de euro.
1. nemultumire produs deteriorat
(mesaj trimis de Iordan MARIEANA în data de 12.12.2019, 13:34)
Puneti formularul de retur sa l poata utiliza oricine!