Bonami dă startul reducerilor de Black Friday. Anul acesta clienţii se vor bucura de două weekenduri cu reduceri, conform tradiţiei: unul specific pieţei româneşti, respectiv 15-17 noiembrie, şi cel internaţional, între 29 noiembrie şi 1 decembrie.
Spre deosebire de 2018, când produsele incluse în promoţie erau prezentate în campanii, anul acesta există un stoc impresionant, astfel încât clienţii să poată beneficia de cele mai mari reduceri la achiziţie şi o livrare rapidă. Anticipând numărul mare de comenzi, Bonami se pregăteşte deja de patru luni pentru a putea gestiona acest volum.
Lansarea promoţiilor va avea loc ca de obicei la miezul nopţii de joi spre vineri şi va dura întregul weekend. Bonami aşteaptă în această perioadă cele mai mari venituri de pe tot parcursul anului. Compania prognozează venituri de 4 ori mai mari în comparaţie cu zilele tipice din noiembrie. Clienţii vor descoperi în fiecare din cele două weekenduri numeroase campanii cu 6 teme diferite.
Reducerice vor fi între 40% şi 80% pentru aproximativ 2000 de produse, cu 20% mai multe faţă de anul trecut. Categoriile de produs vor include textile, accesorii pentru bucătărie, decoraţiuni, produse pentru organizare şi accesorii de modă.
Bonami participă şi la campania Black Friday tradiţională, ce are loc peste 3 săptămâni, între 29 noiembrie şi 1 decembrie, când reducerile din campanii vor fi la fel de tentante: cu până la 80% mai mici faţă de preţul standard al produselor. Inspirată de modul în care se organizează Black Friday în România, compania a decis să urmeze şi anul acesta aceeaşi strategie pentru celelalte pieţe unde este prezentă şi anume în Cehia, Slovacia, Polonia şi Ungaria, unde vor exista tot două finaluri de săptămână cu reduceri, şi anume 22 - 25 noiembrie şi 29 noiembrie- 1 decembrie.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Carmen în data de 16.11.2019, 14:25)
Sunteti minuati totul e perfect