Retailer-ul de mobilier şi accesorii online, Bonami, a atins în 2018 o cifră de afaceri de 40 milioane euro cu o creştere de 40 %. Compania a înregistrat un progres pe finalul anului trecut datorită extinderii în Ungaria. Având un potenţial important, ţara vecină ar trebui să aducă 10% din veniturile pe 2019.
Piaţa din România este prognozată să atingă 10 milioane euro în 2019 şi să îşi menţină contribuţia de 15% din veniturile totale ale companiei, estimate la 60 de milioane de euro, se arată într-un comunicat de presă, remis astăzi, Redacţiei noastre.
Începând din martie anul acesta, vizitatorii care accesează site-ul Bonami nu trebuie să se mai înscrie pe site pentru a putea efectua cumpărături, se mai arată în acelaşi comunicat . "Am constatat o dinamică interesantă de când am implementat această modificare: a scăzut numărul de înregistrări, însă a crescut numărul comenzilor efectuate de cei ce optează să primească oferte pe e-mail, suntem deci optimişti"', a declarat CEO-ul Bonami, David Siska, potrivit comunicatului.
La creşterea cu 60% în 2018 a pieţei româneşti a contribuit mărirea semnificativă a stocului, care s-a dublat, tendinţă ce se va menţine şi în 2019. De asemenea, din totalul de 2 milioane de produse vândute, 300.000 şi-au găsit loc în casele românilor.
Categoria de mobilier continuă să ocupe un loc important, înregistrând o creştere cu 50% faţă de anul trecut şi reprezentând o treime din vânzările Bonami. Aplicaţia mobilă numără zeci de mii de descărcări şi generează în continuare 10% din vânzările anuale.
Pentru 2019, se preconizează o suplimentare a spaţiului de depozitare cu 4000 mp, ajungându-se astfel la o suprafaţă totală de 10.000 mp şi îmbunătăţirea serviciilor de livrare.