Florentino Delure, brand-ul italian fondat de către Serghei Grigor şi asociatul său - designerul Gian Paolo, s-a lansat pe piaţa din România, în urma unei investiţii estimate la peste jumătate de milion de euro, se arată într-un comunicat al Florentino Delure, remis redacţiei.
Florentino Delure este un concept italian dedicat celor care pun eleganţa şi rafinamentul în fruntea stilului personal, transmite sursa citată. Acest concept-store inovativ oferă articole ready to wear, servicii de croitorie made to measure şi bespoke, pantofi good year folosind materiale din Italia şi Marea Britanie, atât pentru bărbaţi, cât şi pentru dame, se mai arată în comunicat. Bazându-se pe filosofia culturii sartoriale italiene transpuse în sloganul "Grandezza Sartoriale", Florentino Delure transformă fiecare costum într-o operă de artă ce depăşeşte limitele timpului şi uzurii, menţionează sursa precizată.
La ora actuală, brand-ul este prezent în România, Moldova, şi Italia, cu intenţia de a se extinde cu cel puţin încă două locaţii în România şi Italia, pentru ca ulterior să-şi continue expansiunea în ţările Occidentale precum Marea Britanie, Franţa şi Elveţia, informează brand-ul.
Situat într -o vilă istorică din inima Bucureştiului pe strada Cpt. Av. Gheorghe Demetriade 14, echipa full-time este restrânsă, fiind alcătuită în Capitală din 5 persoane cu roluri bine structurate şi delimitate pe departamente, potrivit comunicatului. De asemenea, brand-ul reuşeşte să se extindă prin crearea unui sistem eficient de colaborare atât cu reprezentanţii departamentului de producţie din Napoli, cât şi cu echipa de designeri din Milano, care este alcătuită din 10 persoane, informează sursa citată.
Pe plan local, Florentino Delure şi-a propus drept scop principal să ofere un serviciu ce lipseşte în industria vestimentară din România, transmit reprezentanţii, respective serviciul BESPOKE cu executarea articolelor pe măsură prin procedeul manual de către croitorii înstăriţi din inima Italiei, din Napoli, transmite Florentino Delure. În următoarele 12 luni însă, echipa brand-ului va implementa gradual prima etapă a strategiei sale globale de Marketing, care constă în investiţii în Brand Awareness şi Celebrity Marketing, cu scopul de a se întări pe piaţa românească în serviciul Bespoke şi colecţii de ţinute premium, menţionează sursa citată. Serviciul Bespoke va fi lansat în România în data de 12 octombrie, în cadrul unei ceremonii de lansare la care vor fi invitaţi prietenii brand-ului, inclusiv croitorul Gian Paolo din Napoli, adaugă sursa precizată. Acest eveniment va fi urmat de un trunk show ce se va întinde pe parcursul a trei zile, între 13 - 15 octombrie, potrivit comunicatului. Maeştrii croitori veniţi din Italia vor oferi sesiuni de consultanţă unu la unu celor care vor avea dorinţa deţinerii unui articol sau unei ţinute Bespoke, se mai arată în comunicat.
De asemenea, Florentino Delure oferă un spectru extins de produse şi în direcţia colecţiilor Ready-to-Wear, iar printre produsele vedetă din acest an, sunt cămăşile lucrate manual la preţ de 1790 RON, pantofi de sport pornind de la preţul de 2490 RON, şi costume atât clasice cât şi de sport, cu preţuri pornind de la 3490 RON, informează brand-ul. În România, brand-ul se adresează oamenilor din diverse domenii, inclusiv oamenilor de afaceri, Management, IT, persoanelor publice, şi tuturor celor care apreciază procesul de manufactură, articolele executate manual pe măsură, şi celor ce pun accent primordial pe importanţa ţesăturii într-un articol, se mai arată în comunicat.