Ramona Sima a lucrat timp de 9 ani in publicitate, 5 ani petrecandu-i la McCann Erickson, unde a coordonat campania de rebranding "Connex pentru Romania". In ultimii 2 ani a facut parte din echipa GMP, unde s-a afirmat atat in domeniul de business development cat si in performanta conturilor din portofoliul agentiei. Ramona Sima este unul dintre cei mai premiati oameni din publicitate, castigand in 2008, Grand Effie cu campania pentru brand-ul Timisoreana si un Gold Effie cu campania pentru Connex, in 2006.
Ramona nu a fost numai un account foarte eficient, ci si unul "creativ": a facut parte din echipele care au creat campania pentru incurajarea consumului de carne de pasare, initiata de UNCPR, campanie premiata la Golden Drum 2006 (GMP) si campania pentru incurajarea participarii la vot pe shortlist-ul de la Cannes in 2005 (McCann).
"Cred ca in publicitate am obtinut tot ceea ce era de obtinut, dezvoltand campanii de comunicare integrata, care au fost atat creative, cat mai ales eficiente - lucruri dovedite de toate premiile primite de acestea. Am invatat de asemenea cum sa cresc si cum sa renasc brand-uri. Branding-ul este etapa urmatoare fireasca. Totusi, cum nimic nu ma motiveaza mai mult decat o directie noua de explorat si de invatat, am decis sa accept propunerea de implicare si in activitatea operationala a companiei. Am ales sa vin la BrandTailors pentru ca este compania de branding cea mai apropiata de filosofia si expertiza mea: branding-ul de produs", a declarat Ramona Sima.
Pozitia de Associate Director in cadrul BrandTailors va presupune ca Ramona sa se implice atat in partea de client service si strategie, ci mai ales in redesenarea structurii organizationale a companiei si eficientizarea proceselor. Decizia de implicare si in activitatea administrativa a a business-ului reprezinta pentru Ramona urmatorul pas in ascensiunea ei profesionala.
"Ramona este exact omul pe care mi l-am dorit in echipa de foarte mult timp. Ne cunoastem foarte bine din perioada in care lucram impreuna la McCann Erickson si
i-am urmarit ascensiunea din ultimii ani. Ce am apreciat la ea intotdeauna si argumentele care au recomandat-o pentru pozitia de Associate Director in compania pe care o conduc sunt capacitatea de a construi o echipa in jurul ei, abilitatea de a identifica directii strategice, puterea de a implementa proiecte de o anvergura uluitoare si commiment-ul ei pentru dezvoltarea unor solutii de comunicare generatoare de valoare reala si perceputa pentru business-ul clientilor. In anul 2009 intentionam sa facem un turn around in BrandTailor, iar rolul Ramonei va fi acela de a pregati pana la sfarsitul lui 2008 noua platforma de dezvoltare a companiei nostre", a declarat Beatrice Danis - Managing Partner la BrandTailors.
BrandTailors este o companie romaneasca de consultanta de brand care ofera servicii ce includ: Audit de brand, Strategie de brand, Naming, Identitate vizuala, Design de ambalaj, Branding ambiental, Branding digital, Comunicare de brand si Brand Management. BrandTailors este autoarea a numeroase proiecte de rebranding de anvergura printre care Kandia, Laura, Tomi, Eurovita, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21 si Class Living si a multor proiecte de branding incluzand: Grania, Gata, Planorama, Edenia, Vertaria, Fulg De Vara, Flavora.