Brandul turistic al României va fi îmbunătăţit şi promovat cu prioritate în anumite ţări

A.D.
Ziarul BURSA #Companii #Turism / 20 septembrie 2007

Brandul turistic al României va fi îmbunătăţit şi promovat cu prioritate în anumite ţări

Guvernul a adoptat, în această săptămână, un memorandum privind Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului Naţional 2007-2026 şi Planul de acţiune al acestuia, documente elaborate în colaborare cu Organizaţia Mondială a Turismului şi asociaţii profesionale şi patronale din turism. Master Planul identifică cinci zone cheie în care este nevoie de desfăşurarea de activităţi pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite, precum şi pentru valorificarea potenţialului turistic al României.

Cercetare

Modul de colectare şi analiză a datelor despre turism trebuie revizuite, astfel încât să rezulte, pe baza acestora, situaţia reală a rezultatelor din turism. Acesta va servi la realizarea de previziuni şi comparaţii faţă de alte des-tinaţii turistice. De asemenea, este necesară îmbunătăţirea cercetării de piaţă pentru identificarea de noi pieţe, precum şi a necesităţilor vizitatorilor în scopul dezvoltării potenţialului turistic.

Structuri instituţionale

Master Planul recomandă ca sectorul privat să se implice în mod direct în procesele de luare a deciziilor de către structura naţională care coordonează activităţile din domeniul turismului. De asemenea, Master Planul prevede că instituţia care coordonează la nivel naţional domeniul turismului trebuie să rămâ-nă în finanţarea guvernului, dar trebuie să-şi crească gradul de independenţă. Instituţia trebuie să prezinte rapoarte de activitate unui consiliu de administraţie mixt, public-privat.

Pregătirea profesională a angajaţilor din industria turistică

Master Planul recomandă schimbarea radicală a sistemului de pregătire, de la actualizarea regulată a curriculei până la introducerea mai multor elemente de pregătire practică. De asemenea, se prevede înfiinţarea unui lanţ de instituţii de pregătire în sectorul ospitalităţii şi turismului, în vederea asigurării formării continue şi pregătirii personalului pentru cariere în aceste sectoare.

Planificare

Prin Master Plan se recomandă câteva acţiuni imediate, precum strângerea tuturor prevederilor legale în domeniul planificării urbane din România şi aplicarea unor penalizări semnificative pentru încălcarea prevederilor legislaţiei în domeniu. Până în prezent, sistemele de planificare urbană şi regională nu au identificat şi nu au prevăzut întotdeauna necesitatea planificării integrate a turismului. Dezvoltarea sectorului turistic s-a făcut în general în mod spontan, rezultând o serie de construcţii necorespunzătoare şi neviabile şi care nu beneficiază de infrstructura aferentă.

Marketing

Pieţele sursă de turism trebuie clasificate pe baza oportunităţii pe care o reprezintă pentru România pe termen scurt, mediu şi lung, astfel:

- primare/prioritare: ţări ca Germania, Austria, Italia, Franţa, Marea Britanie şi Irlanda, Ungaria, ţările baltice şi SUA;

- secundare: precum ţările scandinave, ţările din peninsula Iberică, Rusia, Israel şi alte ţări din UE;

- de oportunitate: China sau Japonia.

Master Planul mai recomandă recunoaşterea nevoii de identificare de noi oportunităţi de promovare şi reevaluare a activităţii de promovare tradiţionale. Trebuie să fie îmbunătăţită percepţia pe plan internaţional asupra punctelor de atracţie turistică din România. De aceea, se va reconsidera imaginea brandului turistic al ţării noastre, punându-se accent pe analiza detaliată a pieţelor potenţiale şi pe necesitatea creării unei strategii de marketing.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb