Brick România anunţă planurile de extindere şi un parteneriat cu Orange Business Services pentru dezvoltarea unei noi platforme online

J.P.
Comunicate de presă / 24 august 2021

Brick România anunţă planurile de extindere şi un parteneriat cu Orange Business Services pentru dezvoltarea unei noi platforme online

Brick România, primul brand românesc de magazine de bricolaj, home improvement şi proiecte DYI cu cel mai bun raport calitate-preţ de pe piaţă, înfiinţat în 2002, are în vedere asigurarea unui acces mai rapid la achiziţiile de produse necesare lucrărilor de construcţie sau îmbunătăţire a casei prin acoperirea unui areal regional cât mai amplu. Pentru a facilita livrarea produselor Brick în toată ţara, compania anunţă dezvoltarea unei noi platforme online în parteneriat cu Orange Business Services. Noua platformă va fi dezvoltată în următoarele trei luni ale anului şi va fi una custom-made, cu stocuri actualizate în timp real şi campanii de fidelizare, conform unui comunicat remis redacţiei.

Totodată, începând din acest an, Brick România anunţă deschiderea primelor centre regionale în zonele localităţilor mai mici din ţară, cu o ofertă de peste 40.000 de tipuri de produse şi articole. În apropierea fiecărui oraş mare în care se va deschide un magazin Brick, compania intenţionează să înfiinţeze şi centre regionale pentru locuitorii din zonele limitrofe sau rurale din judeţul respectiv, ca parte din strategia de dezvoltare şi extindere a business-ului. După inaugurarea Brick Ovidiu, cu o investiţie totală de 4 milioane de euro, compania se află în prezent în negocieri pentru deschiderea unor centre regionale la Ghimbav şi Câmpina.

După cum precizează Oana Nechita, Director Executiv al companiei constănţene, "aceste două direcţii strategice - dezvoltarea noii platforme online şi mărirea reţelei de centre regionale - ne vor permite să ajungem la un public cât mai mare aflat în localităţi din zone regionale neacoperite de segmentul nostru de activitate. Brandul nostru este unul utilitarist şi pragmatic, şi cum în industria noastră timpul costă, clientii noştri sunt chibzuiţi şi în această privinţă. De aceea este vital şi pentru noi şi pentru ei să fim foarte accesibili, bine poziţionaţi ca proximitate. În zonele mai îndepărtate de oraşele mari clienţii nu au la dispoziţie locaţii la care pot ajunge uşor pentru a se aproviziona cu produse pentru amenajarea şi întreţinerea locuinţei, oamenii fiind nevoiţi să parcurgă distanţe mai mari pentru astfel de achiziţii. Prin urmare, ne-am propus ca încă din acest an, special pentru oamenii aflaţi la confluenţele localităţilor mici, să deschidem centre regionale care să servească nevoilor acestora şi să îi scutească de drumurile anevoioase şi consumatoare de timp către retail park-urile clasice, dar să şi dezvoltăm platforma online care ne va permite să realizăm livrări în toată ţara."

Primul punct regional din această serie, a cărui inaugurare a avut loc pe 2 iulie 2021, este centrul regional din oraşul constănţean Ovidiu, care se adresează unui areal de 60.000 locuitori, incluzând localităţile Lumina, Mihail Kogălniceanu, Cogealac, Tariverde, Corbu sau Săcele, Năvodari şi Mamaia Sat, areal neacoperit comercial până acum în judeţ. Acesta este construit pe o suprafaţă utilă de 2.728,10 mp, iar la exterior sunt amenajate aproximativ 150 locuri de parcare. De asemenea, odată cu noul centru 30 de noi angajaţi s-au alăturat echipei Brick România. "Deschiderea centrului regional Ovidiu a fost pentru noi un succes. Suntem încântaţi de cum a fost primită de localnici această deschidere, prin urmare vorbim de un model pe care îl vom repeta la oricare dintre locaţiile viitoare, completând astfel reţeaua de magazine din oraşele mari cu centre regionale aflate mai aproape de locuitorii din zonele rurale sau din localităţi mai mici", a adăugat Viorel Dima, Director de Dezvoltare al companiei.

De asemenea, pentru locuitorii oraşelor mari Brick România va deschide şi magazine centrale, în locaţii aflate la îndemână, în oraşe precum Bucureşti, Oradea, Satu Mare sau Cluj.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb