În perioada 6-10 noiembrie 2022, compania CAHM, producător local de cosmetice hoteliere şi de retail, participă la EquipHotel, cel mai important târg internaţional pentru profesioniştii din sectorul hotelier, organizat la Paris, o dată la doi ani, arată un comunicat de presă transmis redacţiei.
Potrivit sursei citate, în cadrul acestei ediţii a prestigiosului eveniment, CAHM va lansa Perla de şampon un produs dezvoltat pe baza unor tehnologii inovatoare, patentate, ce revoluţionează segmentul produselor de îngrijire a pielii, concentrând experienţa de 14 ani a companiei, în fabricarea produselor cosmetice. În cadrul târgului de la Paris, compania va mai lansa un gel spumă 2-în-1, dedicat hotelurilor de lux, precum şi demachiantul Cotton Pads, infuzat cu apă micelară.
"Este cea de-a treia participare a CAHM la EquipHotel şi sunt extrem de mândru de modul în care vom fi prezenţi. Vom lansa un CONCEPT inovator, brevetat, care sperăm că va contribui la confortul oamenilor ce se cazează în hoteluri. CAHM aduce la Paris o inovaţie absolută în industrie, propunând din România primul proiect de cosmetice hoteliere fără plastic, contribuind astfel la sustenabilitate" a declarat Andrei Severin, CEO, CAHM.
Perla de şampon, noutatea pe care brevetul CAHM o aduce pe piaţă, se reflectă în 2 aspecte de bază, aflate pe buzele tuturor în zilele noastre: mediu şi protecţie a vieţii acvatice, pentru că întregul concept nu presupune consum de plastic, respectiv tot ce este legat de produsele cosmetice, de la dozator, la ambalare şi cutii de transport; consum de energie fosilă - soluţia CAHM aduce o reducere aproximativă de aproximativ 97% a dioxidului de carbon. Compania estimează că în perioada februarie - aprilie 2023 va putea începe producţia de masă a produselor din cadrul acestui proiect, la dezvoltarea căruia a lucrat în ultimii 5 ani.
5 repere esenţiale au fost luate în considerare în dezvoltarea acestui brevet unic la nivel mondial:
-să fie un produs fără utilizarea plasticului,
-să aibă o formă plăcută sau să fie un produs foarte la modă,
-să fie o formulare lichidă şi nu un produs solid (conform preferinţelor consumatorilor rezultate în urma cercetărilor companiei),
-să fie foarte hidratant şi să facă spumă,
-să determine corectarea comportamentului oamenilor în ceea ce priveşte "timpul de spălare" şi educarea generaţiilor următoare pentru a dezvolta obiceiuri mai bune de igienă.
Lansările pregătite de CAHM vor fi prezentate în cadrul unui showroom conceput de artistul Vladlen Babcineţchi, în colaborare cu Mads Kreative Design Studio, iar Alexandra Catrangiu, designer vestimentar, va crea uniformele perlă ale delegaţiei care va reprezenta la stand echipa companiei, arată sursa citată.