Cargus, una dintre cele mai mari companii de curierat intern din ţara noastră, a înregistrat o creştere de 30% a livrărilor în prima jumătate a anului acesta, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, conform unui comunicat de presă.
Evoluţia pozitivă este datorată parţial expansiunii continue a sectorului de comerţ electronic din România, oferind companiei de curierat volume cu 50% mai mari din livrări generate de comerţul online.
Gian Sharp, CEO Cargus, a declarat: "Nu oferim doar un serviciu de curierat, ci un parteneriat complet, care integrează solu?ii de IT, comerţ electronic şi management al relaţiilor cu clienţii. Felul în care majoritatea clienţilor noştri îşi desfăşoară activitatea s-a schimbat, iar noi evoluăm în acelaşi ritm."
Pentru cea de-a doua jumătate a anului, compania se aşteaptă la o creştere semnificativă a volumelor în lunile noiembrie şi decembrie, în special datorită faptului că Black Friday devine, cu fiecare an, tot mai populară în România, se mai arată în comunicat.
"Luna decembrie a anului trecut a fost cea mai bună din istoria Cargus, însă ne aşteptăm ca această iarnă să o depăşească. Cea mai aglomerată perioadă a anului începe o dată cu luna noiembrie, cu Black Friday, şi continuă pe parcursul sărbătorilor de iarnă. Ne aşteptăm la o creştere cu aproximativ 50% faţă de anul trecut", a explicat Gian Sharp, CEO Cargus.