În 2022, Cargus estimează o creştere cu 20% a volumelor de livrări, atât la nivel naţional, cât şi internaţional. Sunt planificate investiţii semnificative pentru anul acesta, dar şi pentru următorii doi, cu un puternic accent pe inovaţiile tehnologice şi noile soluţii de livrare, cum ar fi reţeaua APM (lockers), care urmează să fie lansată în a doua jumătate a anului 2022, potrivit unui comunicat de presă.
În ultimii doi ani, Cargus a investit 20 de milioane de euro în infrastructura sa operaţională, în soluţii tehnologice pentru destinatarii finali, în servicii de livrare accesibile şi rapide.
Potrivit indicatorilor financiari ai companiei, Cargus a înregistrat în 2021 o cifră de afaceri de 450 de milioane de lei şi un nivel constant al volumelor livrate, menţinând acelaşi trend ca în anul precedent. Segmentul B2C, care reprezintă o pondere importantă în structura companiei, a crescut cu 7%, odată cu schimbarea comportamentului de consum din timpul pandemiei.
"Serviciile de curierat sunt o parte esenţială a ecosistemului general de business, precum şi un factor de creştere pentru companii, în special pentru cele din industria comerţului electronic. Aşadar, misiunea noastră este de a continua să dezvoltăm soluţii integrate care pot oferi standarde înalte de excelenţă în livrare şi o experienţă completă pentru clienţi - rapid, uşor şi eficient. Vom continua să investim în infrastructura noastră logistică, dar şi în soluţii de livrare digitale, actuale, pentru a ne consolida poziţia de lider în inovaţie pe piaţa de curierat şi parteneriatul pe care îl avem cumediul de business.
De asemenea, o mare parte din eforturile noastre se vor concentra, anul acesta, pe construirea unei echipe agile, dar şi pe sustenabilitate.Suntem prima companie de curierat din România şi avem responsabilitatea de a face business într-un mod sustenabil", a declarat Olivier van Houtte, CEO Cargus.