Compania de curierat Cargus se aşteaptă, în acest an, la o creştere medie de 60-70% în vânzări pentru toate segmentele, de Black Friday, se arată într-un comunicat de presă.
"Black Friday este noul copil-minune al comerţului online românesc, iar expansiunea lui doboară recorduri anual", arată un studiu Cargus.
Compania de curierat a analizat evoluţia transporturilor efectuate în ultimii doi ani de către clienţii săi din domeniul comerţului online şi a observat o creştere "impresionantă" în toate categoriile.
"În comparaţie cu ediţia din 2011, Black Friday a adus anul trecut creşteri importante pe trei segmente de piaţă, precum: produse cosmetice - o creştere de 60% în 2012, în comparaţie cu 2011; IT&C - o creştere între 160% şi 170% în 2012, în comparaţie cu 2011; cărţi şi jucării - o creştere între 150% şi 200% în 2012, în comparaţie cu 2011", se mai arată în comunicat.
Gian Sharp, CEO Cargus, susţine că nu am atins punctul culminant al fenomenului Black Friday în România: "Black Friday s-a consacrat în România, dar are un potenţial de creştere mult mai mare. Pentru 2013, ne aşteptăm să vedem o creştere medie de 60%-70% în toate segmentele de produse în comparaţie cu 2012, cu sectorul IT&C fiind între lideri, în termeni de vânzări".
Black Friday marchează începutul celei mai încărcate perioade din an pentru companiile de curierat, Cargus aşteptând o creştere de aproximativ 70% în numărul de livrări pentru perioada Sărbătorilor, în comparaţie cu 2012, potrivit sursei citate.