Carpatair, compania aeriană full-service cu hub la Timişoara, lansează în cadrul platformei actuale de e-commerce un modul nou ce va permite pasagerilor sa îşi gestioneze autonom rezervările făcute online pe website-ul companiei, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Noul modul de management al rezervărilor facilitează pe lângă accesul pasagerilor la informaţiile din rezervări şi posibilitatea de a-şi modifica singuri datele de călătorie sau itinerariul. Modificările sunt realizate în timp real prin intermediul unei interfeţe user friendly. Acest serviciu poate să fie accesat cu uşurinţă atât de către pasageri cât şi de către agenţiile de turism care au făcut rezervări online pe websiteul companiei.
"Dacă până acum orice modificare de dată sau de rută se realiza exclusiv prin intermediul serviciului de Call - Center, prin lansarea modulului My Bookings Manager le oferim clienţilor noştri o mai mare independenţă şi economie de timp, datorate posibilităţii de a accesa şi de a-şi modifica 24x7 rezervările", a declarat Paula Ardelean, Vice-Preşedinte Marketing & Vânzări.